(Poistunut julkaisusta)

Service Desk-osaaja Netox Oy:lle Ouluun
Netox Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2020

Onko asiakkaiden parissa työskentely ja erilaisten teknisten ongelmien ratkominen sinulle tuttua puuhaa? Löytyykö sinulta jo työkokemusta IT tuen tehtävissä työskentelystä, mutta kaipaat uusia haasteita? Jos vastasit kyllä, saatamme etsiä juuri sinua!

Haemme asiakkaallemme Netox Oy:lle Service Desk- osaajaa asiantuntevaan tiimiin määräaikaiseen työsuhteeseen. Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja tiimin tuella höystettynä. Pääset osaksi yritystä, jossa on välitön ja avoin ilmapiiri sekä yhdessä tekemisen meininki!

Etsimme tehtävään henkilöä, jolta löytyy jo aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, mutta jolla on edelleen paloa oppia jatkuvasti uutta. Katsomme myös vapaa-ajan harrastuneisuuden eduksi työkokemuksen lisäksi.

Service Desk-osaajana pääset mm. käsittelemään ja ratkomaan asiakkaiden monipuolisia ja haastavia palvelupyyntöjä, hallinnoimaan käyttäjätunnuksia, asentamaan ohjelmistoja ja ennen kaikkea tarjoamaan asiantuntevaa ja ystävällistä asiakaspalvelua teknisissä asioissa. Tulet työssäsi ratkomaan palvelupyyntöjä, joihin ei välttämättä ole suoraan vastausta, ja siksi työssä korostuu pitkäjänteinen työskentelyote ja aito kiinnostus selvitellä asioita omatoimisesti. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin.

Olet etsimämme henkilö, mikäli viihdyt nopeatempoisessakin työympäristössä ja sinulla on taito selvittää asiakkaiden palvelupyynnöt hyväntuulisuutta unohtamatta. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on tärkeää tehtävässä menestymiselle!

Työaika sijoittuu klo 7–18 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Työt keskittyvät pääsääntöisesti arkipäiville (ma-pe), mutta ajoittain myös viikonlopuille. Työ tapahtuu Netox Oy:n viihtyisissä toimitiloissa Oulun keskustassa ja sinulla on mahdollisuus myös etätyöskentelyyn. Kyseessä on 6 kk määräaikainen työsuhde. Työt alkavat heti oikean henkilön löydyttyä. Työnantajana tehtävässä tulee toimimaan Barona IT Oy.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Vahvaa osaamista Windows työasemaympäristöistä
  • Tuntemusta Office 365 -sovelluksista
  • Kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • Yleisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
  • Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • Valmiutta toimia kiireisessäkin tilanteessa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti
  • Soveltuvaa koulutusta IT alalta

Tarjoamme sinulle:

  • Aidon mahdollisuuden kehittyä työuralla ja syventää IT-alan osaamista
  • Monipuolisia ja haastavia työtehtäviä IT-tuen tehtävien parissa
  • Ammattitaitoisen ja rennon tiimin

Tiedot:

  • Kesto: aloitus mahdollisimman pian, työsuhde 6 kk aloituksesta
  • Palkkaus: Sopimuksen mukaan

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi ja CV:si meille mahdollisimman pian. Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla!