(Poistunut julkaisusta)

Service Desk & On-Site Support
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.8.2020

Etsimme jatkuvasti yritysasiakkaillemme IT-tuen osaajia erilaisiin työtehtäviin Tampereen seudulle. Etsimme tekijöitä eri pituisiin työsuhteisiin, niin kokoaikaisiin kuin osa-aikaisiinkin tehtäviin. Mikäli työskentely IT-alalla kiinnostaa, lähetä meille hakemuksesi ja kerro minkälaisista tehtävistä juuri sinä olisit kiinnostunut!

SERVICE DESK

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden IT tukipyyntöjä työskennellen toimistoympäristössä. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Työ on ajoittain kiireistä, joten toivomme sinulta hyvää paineensietokykyä sekä taitoa priorisoida asioita. Hyvät asiakaspalvelutaidot ja positiivinen asenne ovat myös tärkeitä ominaisuuksia tässä tehtävässä.

Työ sopii hyvin IT-uran alkuvaiheessa olevalle reippaalle, luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkonnasta. Service Desk- tehtäviä on eri tasoisia, joten haastetta riittää myös kokeneemmallekin IT-tuen osaajalle. Toivomme, että sinulla olisi osaamista mm. Windows-työasemaympäristöstä, O365 ympäristöstä sekä AD-käyttäjähallinnasta. Toivomme sinulta IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja.

LÄHITUKI (ON-SITE)

Lähitukihenkilöt voivat työskennellä kiinteästi yhdessä ympäristössä tai vaihtoehtoisesti he voivat käydä tekemässä tikettejä useissa eri asiakasympäristöissä. Työnkuvasta riippuen tehtävä saattaa edellyttää oman auton käyttömahdollisuutta ja halukkuutta työskennellä liikkuvasti. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Työskentelet vahvasti asiakasrajapinnassa, joten tehtävässä korostuu erityisesti hyvät asiakaspalvelutaidot ja rohkeus kohdata vieraita ihmisiä päivittäin. Työ edellyttää aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, sillä asiakasympäristöissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia.

Työ sopii hyvin henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta lähituen tehtävistä ja aitoa halua työskennellä ihmisten parissa. Toivomme, että sinulla olisi osaamista mm. Windows-työasemaympäristöstä, oheislaitteista, O365 ympäristöstä sekä AD-käyttäjähallinnasta. Verkko ja palvelin puolen osaaminen katsotaan eduksi. Toivomme sinulta IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja.

TARJOAMME SINULLE:

  • Mukavan ja asiantuntevan työyhteisön sekä kattavan perehdytyksen
  • Mahdollisuuden oppia uutta ja kasvattaa omaa ammattitaitoa
  • Mahdollisuuden päästä osaksi isompaa organisaatiota

Sekä service desk- että lähitukitehtävissä työaika sijoittuu useimmiten arkipäiviin klo 8-16 välille. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy. Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Voit käydä tutustumassa tästä https://careers.barona.fi/it/tech-support/ mihin kaikkiin yrityksiin Barona IT:n kautta on mahdollista työllistyä.