(Poistunut julkaisusta)

Service Desk-medarbetare med kunskaper i svenska / Decens Oy
Decens Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2018

Nu söker vi en Service Desk-medarbetare med kunskaper i svenska till vår kund Decens Oy. Decens Oy:s lokaler är belägna längs goda trafikförbindelser i Vasa centrum. Arbetsskiften infaller på vardagar klockan 6.00–22.00. Uppgiften är en heltidsanställning (37,5 h/vecka) och den börjar när en lämplig person hittas. Barona IT handhar ansökningsprocessen och personen som väljs rekryteras direkt hos Decens Oy.

Arbetsuppgifterna omfattar handläggning av serviceförfrågningar, installationer och tekniskt stöd för företagskunder per telefon, fjärrhantering och e-post. Vid behov överförs stödförfrågningar till ett expertteam på nästa nivå, men avsikten är att problemsituationerna ska lösas så långt som möjligt redan i den första fasen. Du är alltså en skicklig problemlösare och intresserad av knepiga besvärligheter. Arbetet förutsätter en förmåga för arbete i snabbt tempo och villighet att kommunicera med kunder.

Arbetet lämpar sig utmärkt till exempel för en energisk person i början av IT-karriären, som handlar naturligt i kundgränssnittet och redan har en viss erfarenhet av IT-stöd och teknisk problemlösning.

Du kommer att jobba i ett team som stöder företagskunder i huvudsak på finska, men vi förväntar oss att du också har kunskaper i svenska.

För uppgiften önskar vi:

• lämplig utbildning i IT-branschen eller studier i branschen

• vi uppskattar tidigare erfarenhet av följande delområden: O365, AD och Mac-enheter

• allmänna problemlösningsfärdigheter och förmåga att snabbt tillägna sig nya färdigheter

• ett kundorienterat arbetssätt

• beredskap att handla systematiskt och långsiktigt även i brådskande situationer

Om du blev intresserad av uppgiften, skicka oss din ansökan och CV så snabbt som möjligt! Vi kartlägger personer för uppgiften redan under ansökningstiden. Om du har några frågor, kan du kontakta rekryteringsansvarig HR-konsult Mikko Saari (040 7386 122).