(Poistunut julkaisusta)

Service Desk kesätyöntekijä
Tamro Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.3.2018

Haemme Tamro Suomen tietohallintoon Vantaalle

 

Service deskiin kesätyöntekijää

 

Tehtävät keskittyvät pääasiassa Service desk-perustoimintoihin, sisältäen järjestelmien tai toimistotekniikan häiriö- ja työpyyntöjen vastaanottoa ja käsittelyä sekä niiden kirjaamista toiminnanohjausjärjestelmäämme, työjonojen seurantaa, käyttäjätukea mm. työasemille, mobiililaitteille, Microsoft Office –tuotteille sekä yrityksemme omille järjestelmille. Lisäksi on mahdollista päästä suorittamaan pääsynhallintaan ja tietoteknisten ongelmatilanteiden selvitykseen liittyviä tehtäviä.

 

Toivomme sinulla olevan tietotekniikan opinnot joko suoritettuina tai olet opintojen loppuvaiheessa. Olet asiakaspalveluhenkinen, tiimityötaitoinen sekä oma-aloitteinen henkilö. Microsoft Office tuotteiden osaaminen on välttämätöntä työtehtävän hoidossa. Työasema-, projektitoimitus- ja Sharepoint kokemus ovat hakijalle eduksi. Tehtävässä onnistuminen vaatii hyvää suomen kielen taitoa sekä kommunikointitaitoja englannin kielellä niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Työskentelyjakso on mahdollista sopia toukokuun alun ja lokakuun väliselle ajalle.

 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän ja mahdollisuuden oppia uutta Suomen johtavassa lääketukkukaupassa. Työ antaa erinomaisen tilaisuuden tutustua Tamro Suomen tietohallinnon eri osa-alueisiin.

 

Täytäthän hakemuslomakkeen palkkatoivomuksineen viimeistään 18.3.2018 osoitteessa www.tamro.fi - Ura - Tamron avoimet työpaikat. Mikäli sinulla on kysyttävää, voit lähettää kysymyksesi hakuaikaan saakka sähköpostilla leena.sarkka@tamro.com.