(Poistunut julkaisusta)

Service Desk ja Lähitukihenkilöitä Tampereelle
Barona Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.7.2019

Me Barona IT:llä työllistämme vuosittain noin 800 henkilöä erilaisiin IT-tukihenkilön tehtäviin. Etsimmekin jatkuvasti asiakkaillemme mm. lähitukihenkilöitä, teknisiä Service Desk -henkilöitä sekä IT-asentajia. Kiinnostaisiko sinua uudet haasteet IT-tehtävien parissa?

Tyypillisesti tehtäviin kuuluvat erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, käyttäjien opastaminen sekä koneiden ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon. Työ tapahtuu yritysympäristössä ja olet tiiviisti yhteydessä loppukäyttäjiin. Toivomme hakijoilta aitoa kiinnostusta teknisten ongelmien ratkaisemiseen sekä asiakaspalveluhenkisyyttä. Voit olla vastavalmistutunut IT-alan osaaja, jo IT-alan työkokemusta kartuttanut IT-asiantuntija tai muuten tekniikasta innostunut uusien haasteiden etsijä.

Toivomme, että kerrot hakemuksessasi kattavasti itsestäsi, elämäntilanteestasi sekä toiveistasi uutta työtehtävää kohtaan. Oletko etsimässä osa-aikaista vai kokoaikaista, lyhyempää vai pidempää työsuhdetta? Pidätkö siitä, että työ on liikkuvaa vai yhdessä osoitteessa tapahtuvaa? Meitä kiinnostaa tietenkin myös sinun IT-osaamisesi, joten kerrothan joko hakemuksessasi tai CV:ssäsi, minkälaista osaamista sinulta löytyy.

Voit käydä katsomassa oheisen linkin (http://barona.fi/techsupport) kautta, mihin kaikkiin yrityksiin kauttamme on mahdollista työllistyä. Samalta sivustolta löydät myös Barona IT:llä työskentelevien henkilöiden työntekijätarinoita.

SERVICE DESK

Service Deskissä pääset ratkomaan asiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen, chatin, s-postin sekä etähallintatyökalun avulla. Service Deskissä töitä tehdään yleensä arkipäivisin, klo 8-16. Työ ei ole luonteeltaan liikkuvaa. Service Desk tehtävissä toivomme sinulta:

• IT-alan koulutusta tai alan opintoja

• Windows-käyttöjärjestelmien, Office-tuoteperheen sekä O365:n hyvää hallintaa

• Perusosaamista käyttäjähallinnasta (Active Directory)

• Reipasta ja asiakaspalveluhenkistä asennetta

• Kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

LÄHITUKI

Lähitukihenkilön työssä tapaat asiakkaita kasvokkain ja ratkot heidän IT-ongelmia tiiviisti asiakasrajapinnassa. Lähitukihenkilön työtehtäviä tehdään useimmiten useassa eri asiakaskohteessa, minkä vuoksi työ voi edellyttää oman auton käyttöä sekä B-ajokorttia. On kuitenkin olemassa myös yhdessä, kiinteässä asiakkuudessa tapahtuvia lähitukihenkilön työtehtäviä. Lähituen tehtävissä toivomme sinulta:

• IT-alan koulutusta tai alan opintoja

• Windows-käyttöjärjestelmien, Office-tuoteperheen sekä O365:n hyvää hallintaa

• työasemien lisälaitteiden tuntemusta (tulostimet, skannerit yms.) sekä mobiililaitteiden tuntemusta

• Kokemus verkko- ja palvelinympäristöistä katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämättömyys

• Asiakaspalveluhenkistä asennetta sekä tarkkaa ja aktiivista työskentelyotetta

• Halua ja rohkeutta kohdata uusia ihmisiä päivittäin eri asiakaskohteissa

Tarjoamme sinulle:

• Mahdollisuuden työllistyä haastaviin ja monipuolisiin teknisen tuen tehtäviin niin etätuen, lähituen kuin järjestelmäpuolen tehtävissä

• “Jalan oven väliin" haluamaasi IT-alan asiakasyritykseemme

• Vahvan tuen Barona IT:ltä ammatilliseen kehittymiseen ja työhyvinvoinnillesi

Laitathan hakemuksesi meille jo tänään, mikäli uudet mahdollisuuden teknisen tuen parissa kiinnostavat! Lisää tietoa avoimista tehtävistä antavat Noora Partala (040 558 4069) & Mikko Saari (040 138 6122). Voit laittaa meille myös s-postia (etunimi.sukunimi@barona.fi).