(Poistunut julkaisusta)

Service Desk henkilö
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2018

Etsimme asiakkaallemme monipuoliseen ServiceDesk -ympäristöön reipasta ja asiakasrajapinnassa mielellään toimivaa henkilöä. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingissä. Työ alkaa kesäkuussa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallintatyökalut ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös "multitaskaamaan". Ongelmien kanssa et jää koskaan yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea sekä suomeksi että englanniksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Tällä hetkellä on tarjolla osa-aikainen tehtävä, sopimustunnit voivat vaihdella 30-37,5 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu klo 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Tehtävä on määräaikainen vuoden 2018 loppuun. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Onko sinulla:

-soveltuva it-alan koulutus tai alan opintoja

-osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

-kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä!

-asiakaslähtöinen työskentelyote

-kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

-kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Mahdollisuus käyttää ruotsin kieltä tehtävässä katsotaan eduksi.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hnEPb5OH0is?rel=0" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Mikäli kiinnostuit, laitathan meille hakemuksesi ja liität siihen CV:n.

Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Huomaathan, että meillä Barona IT:llä on tällä hetkellä monipuolisesti avoinna myös muita IT-tuen tehtäviä. Katso kaikki avoimet paikkamme osoitteessa https://careers.barona.fi/