(Poistunut julkaisusta)

SERVICE DESK-HENKILÖ, Vantaa
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2019

Haemme kolmen kuukauden mittaiseen työsuhteeseen aktiivista ja ulospäinsuuntautunutta Service Desk-henkilöä asiakkaallemme. Service Desk-työhön kuuluu sisääntulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows –ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. 

Työsuhde 38 h viikossa, kesto vuoden 2019 loppuun.

Toivomme että sinulla on:

  • IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
  • Windows 10: O365, SCCM, AD ja team viewer osaamista
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi
  • Aiempaa (1-2 v.) kokemusta IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
  • Hyvää asiakaspalveluosaamista
  • Kykyä toimia tiimissä
  • Hyvää priorisointikykyä

Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä CV:si mahdollisimman pian osoitteeseen petteri.paassola(at)fi.experis.com

Lisätietoja tehtävästä antaa Delivery Manager Petteri Paassola, 040 17 55 818

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.