(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -henkilö Ohjelmistotaloon
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.12.2018

Etsimme nyt asiakkaallemme Service Deskiin asiakaspalveluhenkistä ja kielitaitoista OHJELMISTONEUVOJAA.

Tehtäviin kuuluvat tuettaviin ohjelmostoihin liittyvä sovellus- ja järjestelmäneuvonta, tekniset tukitehtävät sekä asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja etäyhteyksien avulla. Uudessa tehtävässäsi saat kattavan perehdytyksen sekä työtehtäviin että tuettaviin sovelluksiin.

Tehtävä antaa erinomaiset mahdollisuudet kartuttaa työkokemusta ja tarjoaa kasvupaikan kehittyä järjestelmien rautaiseksi ammattilaiseksi kansainvälisesti toimivassa ohjelmistotalossa.

Työvuorot sijoittuvat ma-su klo 6-23 välille siten, että pääasiassa työskennellään arkisin, mutta myös viikonloppuisin kiertävän vuoron mukaan. Tehtävä on kokopäiväinen ja toimipiste sijaitsee Vantaalla hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Tehtävään edellytämme:

soveltuvaa koulutusta IT-alalta tai meneillään olevia opintoja

vahvaa osaamista Windows käyttöjärjestelmistä

Unix- tai/tai Linux -ymmärrystä esim. harrastuksen tai opintojen parista

kokemusta asiakasrajapinnassa toimimisesta

pitkäjänteisyyttä ja oma-aloitteista työskentelyotetta

sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Eduksi katsomme kiinnostuksen ohjelmistoalaa kohtaan sekä kokemuksen esim. IT-tukitehtävistä.

Toimithan mieluusti asiakasrajapinnassa ja olet pitkäjänteinen ja aidosti kiinnostunut tietotekniikasta? Työssä tarvitset lisäksi sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.

Mikäli tehtävä vaikuttaa kiinnostavalta, laitathan hakemuksesi meille CV:n kera jo tänään!