Service Desk- First Line Support, Printcom Center Oy
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.11.2019
Printcom Center Oy etsii nyt First Line Supportteja heidän Service Deskiinsä. First Line Supportina olet ensimmäisenä vastuussa asiakkaiden päätelaitteiden ongelmien ratkaisemisesta, jossa kartoitat asiakkaan ongelman ja pyrit ratkaisemaan sen ensimmäisenä, huippu asiakaspalveluasenteella varustettuna. Tehtävässä voit olla jo kokenut IT- alan konkari tai juuri alalla aloitteleva tekijä, tärkeintä on kuitenkin kiinnostus alaa kohtaan ja halu kehittyä ammatillisesti. Haethan paikkaa kuitenkin heti? Sillä paikat täytetään heti sopivien kandidaattien löydyttyä!
KUVAUS
Tehtävässä toimit asiakaspalvelijana ja asiakkaiden ongelmien ratkaisijan First Linessa, Printcomin Service Deskissä. Tässä tehtävässä omaat hyvän ongelman ratkaisukyvyn ja olet hyvä tiimipelaaja, sillä jos ratkaisua ei löydy First Linestä, siirrät asiakkaan seuraavalle portaalle. Tarkoitus on, että apu ja kartoitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti ja laadukkaasti, jotta asiakkaan ongelmaan löydetään mahdollisimman nopeasti ratkaisu. Kyseisessä työssä on eduksi, jos sinulla on jo IT-alan koulutus tai kokemusta IT- tai ICT- palveluiden käytöstä. Tehtävässä ongelmanratkaisu perustuu asiakkaan päätelaitteisiin, pääosin tietokoneisiin, mutta ongelmanratkaisemista voi olla myös puhelimien tai padien kanssa. Tikettejä, joita yleisimmin tulee First Lineen ovat ohjelmistojen päivitykset ja palvelumuutokset. Tehtävässä vaaditaan osaamista Windows 10 käyttöjärjestelmästä ja tietämystä Microsoft Officen käytöstä.

Tarjoamme


* Mielenkiintoiset työtehtävät
* Tuen ja perehdytyksen työhösi
* Mahdollisuuden edetä vaativimpiin työtehtäviin
* Mahtavan tiimin
* Joustavat työajat, toimistoaikojen mukaisesti


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Kartoittaa asiakkaiden ongelma ja etsiä siihen ratkaisu
* Kommunikointi tiimin kanssa
* Asiakaspalvelu

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Etsimällämme henkilöllä on:


* Asiakaspalvelu asenne
* IT- alan koulutus
* Hyvät kommunikointi taidot
* Mielenkiinto IT- palveluihin
* Osaaminen Windows 10 järjestelmästä ja Microsoft Officesta
* Halu kehittyä urallaan ja oppia uutta
* Sujuva suomen ja englanninkielen taito, suullisesti ja kirjallisesti


Muuta tietoa


* Aloitus: Heti sopivien kandidaattien löydyttyä
* Kesto: 12kk, jonka jälkeen rekrytointi mahdollinen
* Sijainti: Kipinätie 1, 06150 Porvoo
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Printcom Center Oy puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Vuonna 2011 perustettu Printcom on osa Canon Business Center- ja G30-ketjuja. Meillä on toimipisteet Espoossa, Lahdessa, Kouvolassa, Kotkassa, Lappeenrannassa ja Porvoossa. Unelmamme on olla edellä mainittujen alueiden halutuin ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatio.

Printcomilta saat juuri oikeat teknologiaratkaisut tarpeisiisi. Tarkoituksemme on tehostaa teidän prosessejanne niin, että sinä voit paremmin keskittyä omaan ydinliiketoimintaasi. Esimerkiksi Printcom Atlas -kartoituksellamme etsimme konkreettisia parannuskeinoja IT-ympäristöstänne ja raportoimme ne kartoituksen lopuksi toimenpide-ehdotuksineen.

Printcom Center Oy
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1318935
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Porvoo