Service Desk -esimies, Infocare Oy
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2018

Asiakkaamme InfoCare kehittää tulevaisuuden Service Deskiä, johon haemme nyt tiiminvetäjää!

Onko sinulla palava halu kehittää ja olla luomassa oman näköistäsi Service Desk -ympäristöä? Kommunikoitko sujuvasti asiakkaiden ja eri sidosryhmien kanssa ja saat omalla draivillasi vietyä tiimisi huippusuorituksiin? Mikäli motivoidut kehittämisestä, esimerkillä johtamisesta ja haluat olla suunnannäyttäjänä tiimillesi, voi tiiminvetäjän paikka olla Sinun.

Digitaalisten ratkaisuiden kehittymisen ansiosta tietotyö on ajasta ja paikasta riippumatonta, jossa loppukäyttäjän työn tuottavuus, tyytyväisyys ja tehokkuus ratkaisee. Siksi InfoCaren asiakkaat tarvitsevat tukea missä tahansa ja milloin tahansa, vuorokauden jokaisena tuntina. Keskitetyn kontaktipisteen kautta erilaiset ratkaistavat ja reitittyvät työpyynnöt vaativat valmentavaa ja kannustavaa esimiesotetta, sekä aitoa halua ja uskallusta kehittää asiakkaan palvelukokemusta.

Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja kaverien tuella höystettynä, jossa työkaverit haluavat löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Henkilöstömme nauttii kuukausittain vaihtuvista henkilöstöetuohjelman tarjouksista, teknologiaan liittyvistä koulututuksista, kilpailukykyisestä palkkauksesta ja etenemismahdollisuuksista uralla. Työ tapahtuu toimitiloissamme Vantaalla viihtyisissä ja juuri remontoiduissa työtiloissa. Koska SD palvelumme toimivat 24/7, niin varauduthan tekemään tarvittaessa myös kolmivuorotyötä.

Tavoitteenasi on luotsata nykyinen SD-toimintamme kokonaan uudelle tasolle kehittyneiden asiakaspalvelu- ja toimintamallien, sekä eri yhteyskanavien ja järjestelmien avulla vastaamaan tulevaisuuden asiakastarpeita. SD:n tehtävänä on varmistaa loppukäyttäjien tyytyväisyys ja työn tehokkuus korkean ensiratkaisukyvyn avulla ja vastaamalla koko käyttötuen prosessista. Tulet jatkokehittämään toimintaa nykyisten pro-aktiivisten ja ennakoivan kunnossapidon palveluiden osalta. Vastaat tiimisi hallinnollisesta ja operatiivisesta esimiestyöstä sekä asiakkuuksien ja ihmisten johtamisesta. Tehtävässäsi raportoit palveluliiketoiminnan johtajalle.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kokemusta Service Desk työstä, IT-tuen ja asiakaspalvelun tehtävistä

  • Aikaisempaa työnjohtovastuuta ja esimieskokemusta

  • Valmentava ja ongelmanratkaisija -tyyppistä luonnetta asioiden draivaamisessa eteenpäin

  • Näkemystä toiminnan, työkalujen ja asiakasympäristöjen kehittämisestä

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista, ruotsin kieli on eduksi.

Katso lisää osoitteesta http://infocare.com/fi/tyontekijalle/

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla. Jos jokin jäi vielä askarruttamaan sinua, voit olla yhteydessä rekrytoinnista vastaavalle HR-konsultille: Mikko Saari (040 7386 122).

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1198599
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 18.11.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki