Service Desk -asiantuntijoita, InfoCare Oy
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2018

Nautitko asiakkaiden parissa työskentelystä ja erilaisten teknisten ongelmien ratkaisemista?

Oletko IT-tuen osaaja tai tulevaisuuden talentti? Oletko taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteista pulmatilanteista ja pidät asiakaspalvelutyöstä? Jos vastasit kyllä, jatka lukemista – voit olla etsimämme henkilö!

Asiakkaamme InfoCare kehittää tulevaisuuden Service Deskiä ja haemme nyt heille Service Desk-asiantuntijoita. Etsimme asiantuntijoita sekä vakituisiin työsuhteisiin että määräaikaisiin työsuhteisiin (6 kk), joissa on optio jatkolle. Tuleva työsi tapahtuu viihtyisissä ja juuri remontoiduissa Infocaren toimitiloissa Vantaalla. Tehtävä edellyttää valmiutta vuorotyöhön, koska Infocaren Service Desk-palvelut toimivat 3-vuorossa 24/7. Jos tilanteesi ei mahdollista työskentelyä 3-vuorossa niin älä epäröi laittaa hakemustasi, tilanteen mukaan työllistämme myös pelkästään arkivuoroihin henkilöitä

Digitaalisten ratkaisuiden kehittymisen ansiosta tietotyö on ajasta ja paikasta riippumatonta, jossa loppukäyttäjän työn tuottavuus, tyytyväisyys ja tehokkuus ratkaisee. Siksi InfoCaren asiakkaat tarvitsevat tukea missä tahansa ja milloin tahansa, vuorokauden jokaisena tuntina.

Työ edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn ja halukkuutta toimia tiimissä. Keskitetyn kontaktipisteen kautta erilaiset ratkaistavat ja reitittyvät työpyynnöt vaativat Service Deskiltä korkeaa ensiratkaisukykyä ja asiakaspalvelutaitoja. Näiden lisäksi hyvä palveluasenne ja halu kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta ovat tehtävässä ratkaisevia ominaisuuksia.

Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja kaverien tuella höystettynä. Meillä työkaverit haluavat löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Tarjoamme sinulle teknologiaan liittyvää koulutusta, monipuolisia työtehtäviä, erilaisia asiakasympäristöjä ja etenemismahdollisuuden uralla.

Tehtäviisi kuuluu InfoCaren yritysasiakkaiden palvelupyyntöjen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Tarjoat teknistä tukea pääasiassa loppukäyttäjien työasema- ja mobiilipäätelaiteympäristöön sekä ohjelmistojen ongelmiin liittyen. Työtä tehdään puhelimen ja sähköpostin lisäksi erilaisilla moderneilla etähallinta- ja valvontatyökaluilla. Työssä pääset monipuolisesti mukaan sekä asiakkaiden jatkuvan palvelun tuottamiseen ja kehittämiseen, että erilaisiin projekteihin.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, MAC OSX, iOS ja Android)

  • Tuntemusta Office 365 -sovelluksista

  • Yleisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

  • Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta

  • Valmiutta toimia kiireisessäkin tilanteessa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Tehtävän hoitamisessa on eduksi:

  • Kyky opiskella jatkuvasti uutta ja ottaa vastuuta

  • Oma harrastuneisuus tietotekniikasta

  • Soveltuva tietotekninen peruskoulutus

Katso lisää osoitteesta http://infocare.com/fi/tyontekijalle/

Laita tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla. Jos jokin jäi vielä askarruttamaan sinua, voit olla yhteydessä rekrytoinnista vastaavalle HR-konsultille: Mikael Korpi, mikael.korpi@barona.fi tai puhelimitse 040 7405 135. Toimeksiannossa tulet työllistymään Barona IT Oy:lle, mutta työskentelemään asiakasyrityksessämme.

Huomaathan, että voit valita hakulomakkeen kielen hakemusta täyttäessäsi!

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1198598
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 30.11.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki