Voit hakea tätä työpaikkaa osoitteessa https://www.cinia.fi/avoimet-tyopaikat-2?rmpage=job&rmjob=117&ref=https%3A%2F%2Fwww.oikotie.fi%2F
- Ilmoituksen julkaisupäivä 23.6.2022
- Tehtäväalue
- Työsuhde Vakituinen
- Työn tyyppi Kokopäiväinen
- Sijainti
Innostutko asiakkaiden kohtaamisesta? Oletko haka ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia positiivisella asenteella?
Vastasitko kyllä? Hienoa, sillä haussamme on nyt
Service Desk -asiantuntija
vahvistamaan tietoverkkoratkaisuiden B2C Service Desk -tiimiämme. Tiimimme koostuu osaavista Service Desk -asiantuntijoista sekä kuluttajalaskutusta asiakkaille palveluna tuottavista asiantuntijoista. Tiimimme vastuulla on tuottaa Service Desk -palvelukokonaisuus ja laskutuspalvelu Cinian aluekuituverkkojen asiakkaille ja heidän loppukäyttäjilleen.
Tehtävässä pääset tekemään monikanavaista asiakaspalvelua (puhelut, sähköpostit, tukipyynnöt palveluportaalista, chat, Facebook-viestit), jossa autat asiakkaitamme erityisesti internet-palveluiden tuotantoa koskevissa kysymyksissä ja vikatilanteissa. Lisäksi tehtäviisi kuuluu internet-palveluiden loppukäyttäjälaskutusta, sopimushallintaa ja dokumentointia, sekä valokuidun rakentamishankkeita koskevien yhteydenottojen hoitaminen.
Toimit aktiivisena osana tiimiä ja sinulla on halua kehittää työympäristöä aktiivisesti yhdessä muiden kanssa. Otan vastuuta omaan työhösi liittyvien asioiden priorisoinnista ja loppuunsaattamisesta. Pääset oppimaan uutta ja syventämään osaamistasi yhdessä osaavien työkavereiden kanssa.
Työ sijoittuu pääsääntöisesti klo 8 - 16 välille. Poikkeuksena ovat viikoittain kiertävät iltapäivystys- ja lauantaivuorot. Päivystyskierto alkaa uuden tiimiläisen osalta, kun perehdytyksen osalta riittävä osaamistaso on saavutettu.
Tehtävässä voit toimia Oulun toimistoltamme käsin tai perehdytyksen jälkeen hybridimallisesti.
Tehtävässä menestyäksesi tarvitset:
Eduksesi on kokemus monikanavaisesta asiakaspalvelusta erityisesti Service Desk -ympäristössä sekä tietämys internet-palveluntuotannosta. Sujuva englannin kielen taito on sinulle plussaa.
Miksi Cinia?
Tule mukaan luomaan Cinian tarinaa!
Haluamme sinut juuri omana itsenäsi vahvistamaan ammattitaitoista joukkoamme! Kuulemme mielellämme taustoistasi sekä tulevaisuuden haaveista työuralla. Meillä saat työstäsi hyvän korvauksen ja voit nauttia hyvästä seurasta työn ohella, vaikka harrastekerhojen parissa.
Työkulttuurissamme on tärkeää ja etuihimme kuuluu:
Kiinnostuitko? Ole yhteydessä, niin jutellaan lisää!
Helppo haku: Jätä yhteystietosi sekä CV:si ja hae paikkaa sunnuntaihin 24.7. mennessä! Käymme läpi hakemuksia lomien jälkeen heinäkuun lopulla. Lomien takia emme valitettavasti pysty antamaan lisätietoa tehtävästä hakuaikana.
Löydät tietoa Ciniasta työpaikkana nettisivuiltamme https://www.cinia.fi/ura ja blogista https://www.cinia.fi/blogi
Tehtävään valittavalle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
Ilmianna kiinnostuksesi tai vinkkaa kaverille 24.7.2022 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja saat Johanna Järventaus
Cinia tuo digitaalisuuden kaikkien ulottuville tarjoamalla turvalliset tietoverkot, rakentamalla tehokkaat yhteydet, toteuttamalla ohjelmistot ja suojaamalla kriittisiltä uhkilta. Tehtävänämme on parantaa Suomen kilpailukykyä, kansainvälisyyttä ja turvallista digiliikennettä toteuttamalla tulevaisuuden ratkaisuja. Toimintamme perustana on vankka kokemus ja osaaminen, joka mahdollistaa tietoverkkojen, ohjelmistojen ja kyberturvallisuuden yhdistämisen räätälöidyksi toimivaksi kokonaisuudeksi. Tavoitteena on parantaa liiketoiminnan tehokkuutta ja tuottavuutta, sekä mahdollistaa uusia toimintatapoja – ja mielenrauhan. Olemme näkymättömissä, mutta kaikkialla. Me mahdollistamme asiakkaidemme ja koko yhteiskunnan digitaaliset menestystarinat.