(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -asiantuntija
Fennia

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2019

Tehtävän kuvaus

Tule rakentamaan tulevaisuuden Fenniaa! Olet omalta osaltasi päivittäin luomassa fennialaisten työkavereidesi kanssa parasta asiakaskokemusta. Meillä teet haasteellista työtä ja syvennät omaa osaamistasi muiden ammattilaisten joukossa.

Haemme Service Desk-asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen 2.1.2020 - 31.12.2020. Olet avainasemassa palvelemassa sisäisiä asiakkaitamme osana muuta tiimiä. Tarjoamme sinulle hyvän opastuksen ja perehdytyksen, jotta voit onnistua tehtävässä. Tukenasi on osaava ja kannustava tiimi.

Service Deskin ammattilaisena neuvot Fennian käyttäjiä puhelimitse ja sähköpostitse erilaisissa tietotekniikkaan liittyvissä häiriötilanteissa ja palvelupyynnöissä. Toimit myös käyttäjien yhteyshenkilönä palvelutoimittajiemme ja oman järjestelmätukemme suuntaan. Työskentelet tiimissä, joka tarjoaa erinomaista asiakaspalvelua ja saa erinomaista asiakaspalautetta.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän, asiantuntevan ja mukavan tiimin tuen, monipuoliset työsuhde-edut sekä viihtyisän työympäristön uudessa toimitalossamme Helsingin Pasilassa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Hakijalta odotamme

Tehtävässä onnistumisessa sinua tukevat:

  • soveltuva IT-alan koulutus sekä kokemus IT-asiakaspalvelusta
  • halu ja kiinnostus toimia asiakaspalvelutehtävissä
  • hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot
  • kiinnostus ja kyky uuden oppimiseen
  • hyvä paineensietokyky jatkuvasti muuttuvassa työympäristössä.

Toivomme sinulta osaamista seuraavista:

  • Windows-ympäristö (työasemat ja lisälaitteet)
  • Microsoft-tuotteet (mm. Office-paketti, O365 -ympäristö)
  • Active Directory -käyttäjähallinta
  • Microsoft Intune -hallinta
  • Microsoft Exchange Control Panel (O365 ECP) -sähköpostin hallinta
  • Verkkoympäristöjen perustuntemus ja käyttö (palvelinyhteydet, IP-osoitteet, hakemistopolut verkkolevyillä)
  • Laitehallinta ja -tuntemus (työasemat, matkapuhelimet, tulostimet, oheislaitteet).

Lisätietoa tehtävästä antaa Service Desk -päällikkö Leena Raukola, puh. 040 7293570, parhaiten tavoitettavissa 20.11. klo 13 - 15 tai sähköpostitse leena.raukola@fennia.fi.

Tehtävän tiedot

Tehtävän kesto: Määräaikainen
Työaika: Kokoaikainen

Tehtävän hakemista koskevat tiedot

Hae viimeistään: 29.11.2019

ID: C31815

Sähköiset hakemukset:

  • Hae tehtävää sähköisesti tämän linkin kautta.

Tehtävä

Ilmoitettujen työpaikkojen määrä: 1

Yhteystiedot

Lisätietoja tehtävästä

Leena Raukola Service Desk -päällikkö 040 729 3570 leena.raukola@fennia.fi