(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -asiantuntija
Keravan Energia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.11.2019

Haemme joukkoomme Service Desk -asiantuntijaa 1. tason Service Deskin asiakaspalvelutehtävään. Työssä tuet organisaatiotamme AD-hallinnassa, tulostusympäristössä sekä Windows 7/10 -käyttöjärjestelmien ja O365-ympäristön asennuksissa ja käyttötilanteissa.

Toivomme soveltuvaa vähintään AMK-tasoista IT-alan koulutusta tai muutoin hankittua vastaavanlaajuista tietopohjaa. Voit olla valmistumassa, vasta valmistunut tai jo kokeneempi asiantuntija, jolla on jo näkemystä tietotekniikan hallinnasta ja ongelmatilanteiden diagnosoimisesta ja ratkaisemisesta. Perustuntemus virtualisoiduista palvelinympäristöistä, mobiililaitehallinnasta ja käyttäjien tuesta (Android ja iOS), tietoliikennetekniikasta sekä tietoturvallisuuden hallinnasta on sinulle lisäetu. Tärkeää on positiivinen, oma-aloitteinen tekemisen meininki ja hyvät yhteistyötaidot. Kommunikoit tarvittaessa sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi etkä hätäänny pulmatilanteissakaan.

Tarjoamme monipuolisen työtehtävän, mukavat rennot työkaverit ja mahdollisuuden kehittyä energia-alan ympäristössä tietotekniikan ammattilaisena. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Keravalla. Tehtävä on määräaikainen ja sen kesto on vähintään 30.8.2020 saakka. Mahdollisuus pidempiaikaisempaan työsuhteeseen voi myös olla mahdollinen.

Mikäli havaitsit olevasi etsimämme henkilö, laita vapaamuotoinen hakemuksesi, palkkatoivomuksesi sekä CV:si tulemaan ensi tilassa, viimeistään kuitenkin 30.11.2019 mennessä osoitteeseen hr@keoy.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa CDO  Arttu Laine. Yhteydenotot arkisin klo 14 - 15 välillä numeroon 09-5849550.