(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -asiantuntija
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.5.2019

Etsimme nyt kansainväliselle asiakasyrityksellemme ServiceDesk -asiantuntijaa. Kyseessä on monipuolinen ja asiantunteva, yritysasiakkaisiin keskittynyt ympäristö. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingissä.

Jos viihdyt asiakasrajapinnassa ja työskentelet mielelläsi haasteellisessa moniasiakasympäristössä, saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä riittää haastetta myös jo aiempaa ServiceDesk -kokemusta omaavalle henkilölle.

Tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana. Kyseessä on 1. tason HelpDesk -tukipiste, mutta käytössäsi on laajat oikeudet eri järjestelmiin, mm. palvelin, AD ja verkkoympäristöihin liittyvien asiakastilanteiden selvittämiseen.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Työkielinä ovat suomi ja englanti.

Työaika sijoittuu arkisin toimistoaikoihin 7 - 17 välille. Tehtävä on aluksi määräaikainen vuoden 2019 loppuun, mutta saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen.

Onko sinulla esimerkiksi:

-soveltuva it-alan koulutus tai loppuvaiheessa olevat alan opinnot

-osaamista Windows 7 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta

-0365-ympäristön tuntemusta

-asiakaslähtöinen työskentelyote

-kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

-kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Tarjoamme:

-monipuolisia ja haastavia työtehtäviä

-mahdollisuuden laajentaa osaamistasi teknisen tuen kentässä

-asiakasyrityksen vahvan osaamisen työsi tueksi

Mikäli kiinnostuit, laitathan meille hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian! Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla ja tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.