Service Desk -asiantuntija
Solteq

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.12.2018

Etsimme nyt asiakaspalveluhenkistä SERVICE DESK -ASIANTUNTIJAA Jyväskylän toimipisteeseen.

Tehtävässä tulet työskentelemään keskeisenä osana verkkokauppa-asiakkaidemme palveluketjua. Työtehtäväsi koostuvat muun muassa palvelupyyntöjen vastaanottamisesta, asiakkaan ohjelmistokäytön tukemisesta, ongelmien ratkomisesta sekä Service Desk -toiminnan kehittämisestä.

Sinä

Nautit asiakasrajapinnassa työskentelystä ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Säteilet positiivista energiaa ympärillesi myös kiperissä tilanteissa ja saa asiat ratkeamaan toiminnallasi. Olet sosiaalinen, täsmällinen, ratkaisukeskeinen, oppimiskykyinen ja pidät asiakkaastasi hyvää huolta. Kaiken tämän lisäksi kykenet toimimaan sekä suomen että englannin kielellä.

Edellytämme

  • Asiakaslähtöisyyttä
  • Ongelmanratkaisukykyä
  • Halua kehittyä asiantuntijana
  • Itseohjautuvuutta ja paineensietokykyä

Katsomme eduksi

  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja (esim. datanomi, IT-tradenomi tai -insinööri) tai tietotekniikan harrastuneisuutta 
  • Aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
  • ITIL-tuntemusta

Meillä

Pääset osaksi kehittyvää yritystä. Saat kattavan perehdytyksen tehtävään sekä mahdollisuuden kehittyä ja laajentaa tehtävänkuvaa ja vastuita. Me huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla työn lomassa muun muassa taukojumppaa ja hierontaa. Liikunta- ja kulttuurisetelit sekä lounasetu ovat myös käytössäsi. 


Kuulostaako diililtä? 

Jätä hakemuksesi urasivujemme kautta! Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivomme saavamme sinut pian joukkoomme. Lisätietoja tehtävästä antaa Jari-Pekka Renko (jari-pekka.renko@solteq.com tai +358 40 762 7728).

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1208168
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Jyväskylä