(Poistunut julkaisusta)

Service Desk asiantuntija
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.10.2018

Me Barona IT:llä etsimme Service Desk asiantuntijaa asiakasyrityksellemme Tampereelle. Etsimämme henkilö on jo hieman kokeneempi IT-alan osaaja, joka nauttii työskennellä haastavien ongelmien parissa. Kyseessä on noin puolen vuoden mittainen kokopäiväinen työsuhde, jossa on optio jatkoon.

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea asiakasyrityksemme yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Työssäsi et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, sillä käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Työ on osittain hyvin hektistä, jonka vuoksi toivomme, että viihdyt pienen kiireen ja paineen alla ja pystyt myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Työ sopii asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Kyseessä on noin puolen vuoden mittainen määräaikainen työsuhde, jossa on vahva optio jatkoon. Säännöllinen työaika on 37,5h/vko ja työt sijoittuvat arkipäiville (ma-pe) klo 7-17 välille. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Toivomme sinulta:

• soveltuvaa it-alan koulutusta tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• osaamista MS Active Directoryn käyttäjähallinnasta

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä!

• asiakaslähtöistä työskentelyotetta ja monipuolista ongelmanratkaisukyky

• kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• kommunikointitaitoa suomeksi ja englanniksi

Työt alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitulle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Mikäli kiinnostuit, käy jättämässä hakemuksesi jo tänään ja käy samalla tutustumassa myös Barona IT:n länderiin, jossa voit lukea mm. Barona IT:stä työnantajana, työntekijöidemme uratarinoita sekä konsulttiemme blogikirjoituksia. Länderiltä näet myös kaikki avoimet työpaikkamme!

Klikkaa itsesi länderille tästä: https://careers.barona.fi/it/tech-support/