(Poistunut julkaisusta)

SERVICE DESK - ASIANTUNTIJA, Turku
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.6.2018
Ascom on erityisesti terveydenhuoltoon keskittyvä mobiilien työnkulku- ja ICT-ratkaisujen globaali toimittaja. Tarjoamme toimintakriittisiä ja reaaliaikaisia ratkaisuja liikkuviin ja nopeaa reagointia edellyttäviin käyttöympäristöihin. Tavoitteemme on parantaa digitaalisen viestinnän kulkua ja mahdollistaa parhaiden päätösten tekeminen missä ja milloin tahansa. Ainutlaatuisen portfolion sekä ohjelmistoarkkitehtuurin ansiosta Ascomin luomat integrointi- ja mobilisointiratkaisut tarjoavat nopeita, kokonaisvaltaisia ja tehokkaita työnkulkuja. Keskitymme pääasiallisesti terveydenhuoltoon, mutta toimimme myös useilla muilla liiketoiminta-aloilla, kuten teollisuudessa ja kaupan alalla. Koska noudatamme terveydenhuollon tiukkoja vaatimuksia, pystymme tarjoamaan huippuluokan ratkaisuja työnkulkuun ympäri maailmaa.
Ascomin pääkonttori sijaitsee Baarissa, Sveitsissä. Yrityksellä on tytäryhtiöitä 15 maassa ja se työllistää noin 1300 henkilöä ympäri maailmaa. Ascom (ASCN) on listattu Sveitsin pörssiin.
 
Haemme nyt Ascomille Turkuun 
 
Service Desk – osaajaa.
 
Ascomilla on käytössään ympäri vuorokauden päivystävä asiakastukiorganisaatio. Etsimme vahvistusta 2. tason tukeemme, työajan ollessa säännöllinen 8-16. 1. tason tukemme palvelee asiakkaitamme 24/7 ja välittää tarvittaessa tiketit eteenpäin. 2. tason tukemme ratkaisee asiakkaidemme vaativia vikatilanteita, sekä toteuttaa pienimuotoiset muutostyöt. Tarvittaessa konsultoimme asiakkaita puhelimitse. Ratkaisumme perustuvat Ascomin omiin teknologioihin, ja työtehtävään tarjotaan käytännönläheinen perehdytys osana kokeneiden asiantuntijoidemme tiimiä.
 
Asiakastukemme toimii tiiviissä yhteistyössä osana Nordic – organisaatiotamme ja seuraamme toimintaamme asiakkaiden kanssa yhdessä sovittujen mittareiden avulla. Vastaat omalta osaltasi itsenäisesti asiakaskokemuksen onnistumisesta ja varmistat asiakastyytyväisyyden.
 
Tehtävissä menestyminen edellyttää
 
- Usean vuoden kokemusta Service Desk – ympäristöstä tai vastaavasta teknisestä asiakaspalvelusta sekä tietokannoista ja konfiguroinneista
- Kokemusta Windows-palvelinympäristöstä / MS Server 2012/2016 sekä TCP/IP tietoliikenneprotokollista
- Etäyhteysympäristöjen hallinta
- Hyvää kommunikaatio-osaamista sekä loogista ratkaisukeskeistä ajattelutapaa
- Aktiivista, oma-aloitteista ja sitoutunutta otetta työntekoon
- Hyvää englannin ja suomen kielen taitoa, ruotsi eduksi
- Työkokemus jollain seuraavista työkaluista on etu: Lotus Notes, JIRA, Service Now tai vastaava
 
Tehtävän nopeampaan omaksumiseen auttaa myös mm. kokemus service desk – työtavoista,  sänkösuunnittelusta ja/tai terveydenhuoltoalan IT-ympäristöjen tuntemuksesta. ITIL:n tuntemus on eduksi.
 
Tarjoamme sinulle haastavan, merkityksellisen ja mielenkiintoisen työn maailman johtavien aika- ja toimintakriittisten viestintäratkaisujen parissa, sekä innostuneen ja asiantuntevan tiimin tuen päivittäisissä työtehtävissäsi. Meillä pääset lähelle asiakasta ja pystyt osaltasi vaikuttamaan suoraan onnistuneeseen asiakaskokemukseen.
 
Kiinnostuitko?
 
Hae tehtävää 15.7. mennessä rekisteröimällä CV:si palkkatoiveineen sivujemme www.experis.fi tehtävän ”  Service Desk - asiantuntija, Turku” –kautta. Lisätietoja tehtävästä ManpowerGroupin rekrytointikonsultti Kati Tuominen ma 2.7. klo 15-16, p. 050 390 9787.

 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.