Service Desk -asiantuntija, StarIT, Tampere
Academic Work

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 2.7.2021
Etsimme vakituiseen työsuhteeseen suorarekrytointitoimeksiantona Service Desk -asiantuntijaa asiakasyrityksellemme StarIT:lle. Yritys on perustettu vuonna 2011 ja viimeisen 10 vuoden aikana se on kasvanut menestyksekkäästi. Mielenkiintoiset uratarinat kertovat hyvistä kehitysmahdollisuuksista ja mukavasta työilmapiiristä. Lue lisää alta ja hae tehtävään mahdollisimman pian!
KUVAUS
Star IT:n asiakaslähtöisessä palveluyhtiössä työskentelee tällä hetkellä noin 20 IT-alan ammattilaista sekä Espoon että Tampereen toimipisteissä. Kasvun myötä yritys etsii Tampereelle vahvistusta tiimiin ja haussa on toinen Service Desk -asiantuntija vastaamaan Tampereen asiakkaiden tarpeisiin. Lisäksi tukenasi on Espoossa työskentelevät Service Desk -kollegat. Työt voi tehdä osittain etänä ja osittain Tampereen toimistolla Technopolis rakennuksessa ja työ pitää sisällään satunnaisesti myös vierailuja asiakasyrityksissä.

Tässä tehtävässä menestyy parhaiten omatoimiseen ja itsenäiseen työhön kykenevä tiimipelaaja, joka pystyy kommunikoimaan asiakkaan kanssa kohteliaasti, tukee ja ratkaisee asiakasta ongelmissa tehokkaasti ja tietoturvallisesti sekä omaa hyvää tilannetajua muuttuvien tilanteiden hoitamiseksi. Sinulla on hyvä olla jo aikaisempaa kokemusta vastaavista service desk -tehtävistä, sillä vaikka tehtävään saa kattavan perehdytyksen, on kyseessä kuitenkin hyvin itsenäinen työ.

Tarjoamme

Kyseessä on suorarekrytointitoimeksianto ja tehtävään valittu henkilö tulee työllistymään vakituiseen työsuhteeseen asiakasyritykseemme. StarIT tarjoaa sinulle mielenkiintoisen työnkuvan ja työsuhteen osana kasvavaa ja menestyvää yritystä. Tässä ketterässä yrityksessä saat vastuuta ja vapautta hyvässä suhteessa sekä pääset työskentelemään innostuneiden ja motivoituneiden kollegoiden kanssa. Yritys tarjoaa hyvät urakehitysmahdollisuudet osaavalle tekijälle.
TYÖNKUVA

* Työskentelet Service Desk -asiantuntijana asiakkaiden lähi- ja etätukitehtävissä
* Ratkot ongelmia ja tuet asiakaita tiketöintijärjestelmän ja puhelinvaihteen kautta
* Kommunikoit asiakkaan kanssa pääasiassa puhelimitse tai sähköpostitse
* Teet asiakaskäyntejä lähituen tarpeessa sekä hoidat satunnaisesti laiteasennuksia käyttäjille

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva koulutus
* Aikaisempaa työkokemusta service desk -toiminnoista tai lähietätuen tehtävistä yritysympäristössä.
* Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen
* Hyvät IT-taidot: Azure AD ja AAD ylläpito, O365-ylläpito sekä Windows-työasemaympäristöt.
* Lisäksi eduksi katsotaan mikäli sinulla on osaamista seuraavista: Microsoft Intune, Jamf, Google Workspace tai macOS-työasemaympäristöt. Eduksi katsotaan myös harrastuneisuus ohjelmointitaidoista.


Työntekijänä sinulla on:


* Palveluhenkinen asenne ja hyvät kommunikointitaidot niin suullisesti kuin kirjallisesti
* Hyvät ongelmanratkaisutaidot ja kyky selvittää asioita omatoimisesti
* Tilannetajua ja joustavuutta mukautua tilanteen vaatimalla tavalla


Muuta tietoa


* Aloitus: elokuun aikana
* Kesto: vakituinen
* Sijainti: toimisto ja asiakkaat Tampereella, osittainen etätyömahdollisuus
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä StarIT puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Lue lisää yrityksestä StarIt täältä!
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1473268
  • Tehtäväalue: IT
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere