(Poistunut julkaisusta)

Service Desk-asiantuntija Ouluun
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.5.2018

Oletko IT-tuen osaaja, joka etsii uutta mahdollisuutta? Tai oletko opintojen loppuvaiheessa oleva tai vastavalmistunut tulevaisuuden kyky? Haluaisitko työskennellä ympäristössä, jossa voit yhdistää sekä ihmisten parissa työskentelyn ja tietotekniikan?

Työnkuva ServiceDeskissä kattaa mm. seuraavaa: palvelupyyntöjen käsitteleminen, ongelmanratkonta, reititykset, etäasennukset sekä tekninen tuki yritysasiakkaille. Työvälineinä käytetään puhelimen ja sähköpostin lisäksi etähallintatyökaluja. Tarvittaessa tukipyyntöjä siirretään seuraavan tason asiantuntijatiimille. Työ edellyttää asiakaslähtöisyyden ja tiimityöskentelytaitojen lisäksi kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn.

Tehtävät sopivat hyvin esimerkiksi IT-uran alkuvaiheessa olevalle reippaalle, luontevasti asiakkaiden parissa toimivalle henkilölle. Toivomme, että sinulla on jo jonkin verran kokemusta asiakaspalvelusta/IT-tuesta ja teknisten ongelmien ratkonnasta. Voit olla myös jo kokeneempi ServiceDesk -osaaja. Edellytämme sinulta sujuvan suomen ja englannin kielen hallintaa.

Tehtävään edellytämme:

• Soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

• Perusosaamista AD, Windows ja Linux (asentaminen ja konfigurointi)

• Perusosaamista verkko- ja palvelinympäristöistä

  • Sujuvan suomen lisäksi myös hyvää englannin kielen taitoa

Tyyppinä olet:

• Järjestelmällinen ja itseohjautuva

• Ongelmanratkaisutaitoinen ja omaksut uusia asioita nopeasti

• Positiivinen ja asiakaslähtöinen

• Reagointivalmis myös kiireen ja paineen alla

Tarjoamme:

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön

• Mahdollisuuden kehittää osaamistasi IT alalla

• Itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota

Haastattelemme ehdokkaita jo hakuajalla ja teemme valintoja heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Jos koet olevasi etsimämme henkilö, jätäthän hakemuksesi viipymättä!