(Poistunut julkaisusta)

Service Desk-asiantuntija, ICT Elmo
ICT Elmo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.4.2019

Onko asiakkaiden parissa työskentely ja erilaisten teknisten ongelmien ratkominen sinulle tuttua puuhaa? Löytyykö sinulta jo työkokemusta Service Deskissä työskentelystä, mutta kaipaat uusia haasteita? Jos vastasit kyllä, saatamme etsiä juuri sinua!

Tampereen Puhelin on nyt Elmo.

Elmo on nopeasti kasvava ICT yritys ja haemme heidän rentoon, mutta asiantuntevaan yhteisöön Service Desk- asiantuntijaa kokoaikaiseen työsuhteeseen. Etsimme tehtävään henkilöä, jolta löytyy jo aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä Service Deskissä, mutta jolla on edelleen paloa oppia jatkuvasti uutta. Katsomme myös vapaa-ajan harrastuneisuuden eduksi työkokemuksen lisäksi.

Service Desk-asiantuntijana pääset mm. käsittelemään ja ratkomaan Elmon yritysasiakkaiden monipuolisia ja haastavia palvelupyyntöjä, hallinnoimaan käyttäjätunnuksia, asentamaan ohjelmistoja ja ennen kaikkea tarjoamaan asiantuntevaa ja ystävällistä asiakaspalvelua teknisissä asioissa. Tulet työssäsi ratkomaan palvelupyyntöjä, joihin ei välttämättä ole suoraan ohjeistusta, ja siksi työssä korostuu pitkäjänteinen työskentelyote ja aito kiinnostus selvitellä asioita omatoimisesti.

Olet etsimämme henkilö, mikäli viihdyt hektisessäkin työympäristössä ja sinulla on taito selvittää asiakkaiden palvelupyynnöt hyväntuulisuutta unohtamatta. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Pääsääntöisesti työkielesi on suomi, mutta tarpeen vaatiessa osaat palvella myös englanniksi. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on tärkeää tehtävässä menestymiselle.

Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja tiimin tuella höystettynä. Pääset osaksi yritystä, jossa on välitön ja avoin ilmapiiri sekä yhdessä tekemisen meininki! Työ tapahtuu Elmon moderneissa ja viihtyisissä toimitiloissa Tampereen Sarankulmassa.

Toivomme Sinulta:

• Kokemusta laaja-alaisesti Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• Kokemusta MS Office -tuoteperheestä sekä 0365:sta

• Windows palvelinympäristön tuntemusta

• Kokemusta käyttöoikeushallinnasta

• Kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja asiakasta kuunnellen

• Reipasta ja motivoitunut asenne työtä kohtaan

Kyseessä on kokoaikainen (37,5h/vko) yhden (1) vuoden mittainen määräaikainen työsuhde, jossa on mahdollisuus jatkoon. Töitä tehdään arkipäivisin klo 8.00 – 16.00 Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työsuhteessa virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Ryhdy tuumasta toimeen ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla. Jos jokin jäi askarruttamaan sinua, ole yhteydessä rekrytoinnista vastaavaan HR-konsulttiin: Noora Partala / noora.partala@barona.fi / 040 558 4069.

Tehtävään valitulle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.