(Poistunut julkaisusta)

Service Desk -asiantuntija Fujitsulle
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2018

Laajennamme Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiä Helsingissä. Oletko kenties it-urasi alussa tai kokenut teknisen asiakastuen taitaja ja palat halusta päästä teknisiin tehtäviin palvelemaan yritysasiakkaita? Etsimme juuri sinua!

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös "multitaskaamaan". Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea sekä suomeksi että englanniksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Tällä hetkellä on tarjolla osa-aikainen tehtävä, jossa täysiä työpäiviä on tarjolla vähintään neljä päivää viikossa siten, että sopimustunnit voivat vaihdella 30-37,5 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu klo 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingissä Pitäjänmäellä. Kyseessä on noin puolen vuoden määräaikainen työsuhde, jossa on mahdollinen optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Onko sinulla:

-soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

-kokemusta Windows työasemaympäristöistä (7 ja 10)

-osaamista MS Active Directoryn käyttäjähallinnasta

-monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

-kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä!

-asiakaslähtöinen työskentelyote

-kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

-kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Jos on, odotamme jo hakemustasi! Lisääthän mukaan CV:n. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman nopeasti.

Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävään liittyen, olethan yhteydessä puhelimitse keskiviikkona 13.6.2018 klo 9.15- 10.00 Inka Snellman, Barona IT, p. 0504612794.