Service Desk Analyst
CGI

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.4.2019

Service Desk Analysteja Filippiineille

Haussa on nyt Service Desk Analysteja työskentelemään CGI:n Filippiinien palvelukeskuksessamme ja tuottamaan palveluita suomenkielisille asiakkaillemme.

Tässä työssä olet vastuussa asiakkaidemme työpyyntöjen ratkaisusta. Tuotat erinomaista asiakaspalvelua ja sinulla on ongelmanratkaisukykyä, teknistä osaamista sekä kykyä priorisoida työtehtäviä.

Näin menestyt kanssamme

Sinua auttaa pärjäämään kanssamme:

  • Erinomainen suomen ja englannin kielen taito
  • Analyyttinen lähestymistapa ja hyvät ongelmanratkaisutaidot
  • Hyvät IT-taidot
  • Proaktiivinen ja palvelualtis asenne, sekä kyky tehdä useita asioita samanaikaisesti
  • Hyvät sosiaaliset taidot 

Työkokemus IT-tuesta tai asiakaspalvelutehtävistä luetaan eduksesi.

Tarjoamme sinulle

  • Muuttopaketin, joka kattaa lentokustannukset ja ensimmäisen kuun asumismenot
  • Uramahdollisuudet kansainvälisessä yrityksessä
  • Monikulttuurisen ja modernin työympäristön
  • Apua viisumin ja työluvan hakemisessa
  • HMO:n (Health Maintenance Organization) kattavat terveydenhuoltopalvelut

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tästä roolista antaa Development Director, Juha Kaurijoki (+358 40 533 6567) tai rekrytoija Eetu Lillrank (+358 40 517 5038).  

Hae tehtävää oheisen linkin kautta.

Hae tehtävää mahdollisimman pian, mutta viimeistään 31.5.2019. Etenemme sopivimpien hakijoiden kanssa jo hakuaikana.

Perusmuotoinen turvallisuusselvitys tullaan tekemään tehtävän niin vaatiessa.

Tutustu meihin lisää:
• Facebook 
• Instagram 
• LinkedIn
• Twitter 
• YouTube

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1257758
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Ulkomaat/Filippiinit