(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agentti
Ricoh Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2019

Haemme Espoon Niittykummun toimistoomme vakituiseen työtehtävään

Service Desk Agenttia

Tulet työskentelemään Services-yksikön Service Admin -tiimissä, joka vastaanottaa huoltokutsuja asiakkailtamme ja jakaa huoltokäyntejä huoltomiehillemme.

Tehtäviisi kuuluu muun muassa:

  • Toimeksiantojen vastaanotto ja välitys
  • Toimeksiantojen raportointi
  • Työjonon hallinta
  • Tarvike- ja varaosatilauksien vastaanotto ja seuranta
  • Asennustilauksien vastaanotto ja aikataulutus

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • kokemusta tai valmiutta asiakaspalvelutehtäviin ja /tai Call Center -työskentelyyn
  • hyviä teknisiä valmiuksia eri järjestelmien parissa työskentelyyn
  • oma-aloitteista ja itsenäistä työotetta
  • erinomaista suomen ja sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • soveltuvaa koulutusta

Tarjoamme näköalapaikan monipuolisiin tehtäviin kansainvälisessä organisaatiossa, ammattitaitoisen ja mukavan tiimin tuen.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä työhakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 13.11.2019 mennessä osoitteeseen stiina.lerto@ricoh.fi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten otathan pikaisesti yhteyttä!