(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agentteja Stora Ensolle Inkeroisiin
Stora Enso Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.1.2021

Haluaisitko työskennellä ympäristössä, jossa voit yhdistää sekä ihmisten parissa työskentelyn että tietotekniikan? Nautitko asiakkaiden palvelemisesta ja kimuranttien tietoteknisten ongelmien ratkomisesta? Oletko etsimässä töitä IT-alalta pidemmäksi aikaa ja haluaisit päästä osaksi asiantuntevaa, mutta rentoa työyhteisöä? Jos vastasit kyllä, jatkathan lukemista!

Etsimme asiakkaallemme Stora Ensolle reippaan työnotteen omaavia ja asiakaspalveluhenkisiä Service Desk Agentteja monipuoliseen IT-tuen tehtävään Inkeroisiin. Service Desk Agentin työ pitää sisällään IT-palvelupyyntöjen vastaanottamista ja käsittelemistä, asennustehtäviä sekä teknistä asiakaspalvelua etähallinnan, puhelimen ja sähköpostin avulla. Tarvittaessa tukipyyntöjä siirretään seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tarkoituksena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman pitkälti jo ensimmäisessä vaiheessa.

Toivomme sinulta jo hieman aikaisempaa kokemusta IT-alalta. Osaaminen voi olla hankittua niin työkokemuksen, työharjoittelun, koulutuksen tai harrastuneisuuden avulla. Viihdyt nopeatempoisessa ympäristössä ja olet halukas työskentelemään yhteistyössä muiden tiimijäsenten kanssa. Olet oma-aloitteinen, tartut innokkaasti työtehtäviin ja haluat saattaa työtehtäväsi aina loppuun saakka. Toimit luontevasti ja ystävällisesti asiakkaiden kanssa ja osaat palvella heitä sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä. Katsomme ruotsin kielen osaamisen eduksi, mutta se ei ole välttämättömyys.

Olemme etsimässä asiakkaallemme 2 työntekijää 12kk:n määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde on kokoaikainen (37,5h/vko) ja työaika sijoittuu arkipäiviin klo 6.30-17.00. Työ alkaa heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Sinut perehdytetään työhön kunnolla Stora Enson toimistolla Inkeroisissa, mutta perehdytysjakson jälkeen työtä voi koronan vuoksi tehdä myös kotoa käsin mistä kaupungista tahansa. Korona pandemian ''normalisoiduttua'' kuitenkin työ jatkuu normaalisti Stora Enson toimistolla Inkeroisissa.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan tutkintoa tai alan opintoja
  • kokemusta käyttäjähallinnasta (AD)
  • Office-tuoteperheen hallintaa (2013, 2016 ja M365)
  • Kokemus Azuresta katsotaan isoksi plussaksi
  • positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

Tarjoamme sinulle:

  • mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön
  • mahdollisuuden hyödyntää työssäsi omia IT-taitojasi ja kehittää osaamistasi IT-alalla
  • loistavan ja motivoivan tiimin työsi tueksi

Lue Baronan kautta työskennelleen Teemun ajatuksia Stora Ensolla työskentelystä:

Työn monipuolisuus ja haastavuus ovat mahdollisen tulevan kollegasi Teemun mielestä parasta hänen työssään: “Joka viikko oppii uutta uusista ohjelmista, ongelmatilanteista tai niiden ratkaisemisesta. Käyttäjiä on monen tasoisia, joten myös asiakaspalvelutaidot ja ymmärrys erilaisista käyttäjistä lisääntyy.”

Stora Ensolla työskentelyssä parasta on Teemun mielestä se, että hommaa riittää, kun on niin iso yritys ja paljon käyttäjiä sekä oma tiimi: “Meillä on täällä tosi hyvä tiimi, ketään ei jätetä yksin, palkka on kilpailukykyinen, työ on monipuolista, jossa oppii jatkuvasti uutta. Olen viihtynyt Inkeroisissa hyvin ja täällä on halpa asua - tästä pääsee autolla liikkumaan näppärästi mm. Helsinkiin ja Valkeakoskelle, jossa opiskelen. Ennen täällä asumista en ollut edes kuullut Inkeroisista, Kouvola tai Kotka olisi toki isompia paikkoja asua. Täällä on vaihtuvuus erittäin pientä, joten hyvä työnantaja tämä kyllä on. ”

Lue koko Teemun tarina tästä

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi pikimmiten, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajalla. Lisätietoja tehtävästä: noora.partala@barona.fi tai 040 558 4069.

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.