Service Desk Agentteja Fujitsulle, Tampere
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2018

Fujitsun keskittäessä Service Desk -toimintojaan Tampereelle, etsimme nyt useita Agentteja Fujitsun tekniseen tukeen helpottamaan yritysasiakkaiden arkea. Etsimämme Agentit voivat olla taustaltaan esimerkiksi loppuvaiheen it-opiskelijoita tai vaikkapa kokeneempia asiakaspalvelun ammattilaisia, jotka etsivät uutta suuntaa työelämään IT-maailman syövereistä.

Oletko oman elämäsi Bond teknisessä ongelmanratkaisussa? Onko tekniikan ja asiakaspalvelun yhdistäminen sinun juttusi? Hyvä, jatka lukemista!

Mitä Agentti oikein tekee?

Fujitsun Agenttina pääset osaksi huumorintajuista ja asiantuntevaa työyhteisöä sekä työskentelemään moderneilla työkaluilla. Työ koostuu asiakkailta tulevista yhteydenotoista, joista valtaosa hoidetaan puhelimitse. Myös sähköpostia ja chatia käytetään päivittäin asiakasyhteydenpidossa. Työlläsi ratkot yritysasiakkaiden teknisiä haasteita kuten esimerkiksi tulostimen toimimattomuutta tai loppukäyttäjien erilaisia ongelmia sovellusten ja ohjelmistojen parissa. Lisäksi hoidat muun muassa asiakkailta tulevia tilauksia sekä asennat ohjelmistoja etähallintatyökalujen avulla. Service Desk Agentit työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi.

Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan kimuranteimmatkin tilanteet pyritään aina ratkaisemaan tiimin tuella. Tarvittaessa tukipyynnöt siirretään seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Millainen henkilö viihtyy Agenttina?

Taitava ongelmanratkaisija, joka on kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyy luontevasti myös ”multitaskaamaan” kiireenkin alla. Päivän aikana ollaan monissa vuorovaikutustilanteissa niin asiakkaiden kuin tiiminkin kanssa, joten loppupäivästäkin tulee selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Etsimämme henkilö tekee työnsä vastuuntuntoisesti ja hyvällä draivilla!

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä. Takaamme, että tulet päivittäin oppimaan paljon uutta! Fujitsulla onnistutaan yhdessä ja onnistumisen taustalla on vahva yhdessä tekemisen meininki.

Agentin tehtävissä täysiä työpäiviä on tarjolla vähintään kolme päivää viikossa siten, että sopimustunnit voivat vaihdella 22,5-37,5 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu klo 7 - 17 välille (7,5h/päivä) ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Tampereen keskustassa- Finlaysonin alueella. Kyseessä on noin vuoden määräaikainen työsuhde, jossa on optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Katsomme eduksi

• soveltuvaa it-alan koulutusta tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista sekä erityisesti 0365- tuntemuksesta

• kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja asiakasta kuunnellen

• hyviä vuorovaikutustaitoja suomeksi ja kommunikointitaitoa englanniksi

Olisiko sinusta Fujitsun Agentiksi - Service Desk Agentiksi? Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla, joten ethän aikaile hakemuksesi kanssa! Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan vaikka jo heinäkuussa.

Tehtävään valitusta teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1149419
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 31.7.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere