(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2018

Etsimme nyt asiakasrajapinnassa viihtyvää ja reippaalla työskentelyotteella varustettua SERVICE DESK AGENTia moniasiakasympäristöön yritysasiakkaallemme! Tehtävä alkaa kesäkuussa sopivan henkilön löydyttyä.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden ICT-ongelmia etäyhteyden, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen.

Tehtävien menestyksekäs hoitaminen edellyttää kykyä analysoida ja ratkaista erilaisia tietoteknisiä ongelmia moniasiakasympäristössä. Omaat organisointitaitoja ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2018 saakka. Työvuorot sijoittuvat arkisin klo 7 ja 19 välille ja työtunnit ovat haarukassa 30- 37,5h/vko. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Edellytämme sinulta:

soveltuvaa IT-alan koulutusta

Windows työasemien sekä Microsoft Office -tuoteperheen hyvää osaamista

kokemusta AD käyttäjähallinnasta ja ryhmien hallinnasta

monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, tulostusongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

perustuntemusta palvelinympäristöön liittyvästä ongelmanselvityksestä, mm. palvelujen/ palvelimien uudelleenkäynnistys

perusymmärrystä työasemien ja verkkojen tietoturvasta: virusturva, palomuurit, levyjen kryptausratkaisut

erinomaisia työyhteisö- ja tiimityöskentelytaitoja sekä asiakaslähtöistä työskentelyotetta

oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

dokumentointivalmiuksia

uskallusta tarttua itselle entuudestaan tuntemattomiin ongelmiin

valmiutta laajentaa omaa osaamista vastaamaan muuttuvan ja kehittyvän ICT-ympäristön haasteisiin

kykyä pitää monia lankoja käsissä nopeatempoisessa ja ajoittain hyvinkin kiireisessä ympäristössä

sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tiimissä palvellaan useita kymmeniä asiakkaita ja suuri osa palvelupyynnöistä ratkotaan ensimmäisellä yhteydenotolla. Service Deskin suuri asiakasmäärä ja teknologioiden laaja kirjo takaavat työn vaihtelevuuden ja tietotaidon jatkuvan karttumisen.

Tarjoamme sinulle:

haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä

mahdollisuuden ratkaista palvelupyyntöjä laidasta laitaan, asiantuntijatason oikeuksilla

asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön

viihtyisän työympäristön

mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Tehtävään valitulle teetetään poliisin laatima henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi ja CV:n meille jo tänään! Huomaathan, että haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla.