(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent, Proservia, Helsinki
Proservia

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.1.2021

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Suomessa tuotamme lähituki-, Service Desk- ja elinkaaripalveluja valtakunnallisesti n. 200 asiantuntijan voimin. Autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä.

Tutustu meihin www.proservia.fi

Haemme aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agenttia Service Deskiin Helsinkiin.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde on vakituinen ja kyseessä on vuorotyö. Säännöllinen työaika on 37,5 tuntia/viikko.

Oletamme että sinulla on:

  • IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
  • Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10 ja Office 365
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
  • Aikaisempi kokemus Active Directorysta
  • Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
  • Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
  • Kyky toimia tiimissä
  • Hyvä priorisointikyky

Tarjoamme monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa organisaatiossa. Tehtävään valitulle tullaan tekemään turvallisuusselvitys.

Hae tehtävää rekisteröitymällä sivulle www.manpower.fi ja lähettämällä hakemuksesi ja CV:si.

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Skaalautuvien palveluiden lisäksi kehitämme uusia innovatiivisia ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme sekä heidän loppukäyttäjiensä arkea. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan paikallisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme Suomessa yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi