(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent, Proservia, Espoo
Proservia

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.10.2020

Vahvistamme tiimiämme ja etsimme nyt Service Desk agenttia Service Deskiin Espooseen.

Ketä etsimme

Tarjoamme yritysasiakkaillemme monipuolisia IT-palveluita. Service Desk Agentina vastaanotat asiakkaidemme yhteydenottoja koskien erilaisia IT-asioita. Työskentelet aktiivisesti käsitellen ja ratkoen niitä ja luot mahdollisesti jatkotikettejä aiheesta.

Työsi on erittäin monipuolista ja vaihtelevaa eikä yksikään Service Desk -yhteydenotto ole samanlainen. Työskentelet pääasiassa suomeksi ja viikoittain myös englanniksi.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. datanomi tai IT-tradenomi) tai olet hankkinut IT-osaamista harrastuneisuuden kautta. Sinulla on monipuolinen ja hyvä tekninen osaaminen ja olet kenties työskennellyt jo aiemmin IT-tuessa tai mahdollisesti erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä. Hallitset Microsoftin työympäristön ja tunnet eri järjestelmiä (esim. Active Directory, Microsoft Office 365 ja Windows 10).

Sinä olet

Olet palveluhenkinen ja sinulla on todellinen halu auttaa asiakkaitamme IT-asioissa. Odotamme sinulta loistavaa asiakaspalveluhenkisyyttä. Nautit ongelmien ratkomisesta ja ajattelet loogisesti. Osaat reagoida muuttuvissa tilanteissa ja olet kykeneväinen priorisoimaan myös aikataulupaineiden alla. Omaksut nopeasti uutta tietoa ja otat taidot haltuun. Haluat kehittyä omassa työssäsi ja jakaa myös osaamista tiimisi kanssa.

Tiimi

Työskentelet itsenäisesti, mutta ympärilläsi on koko ajan samaa työtä tekevä mukava ja osaava tiimi. Meitä on jo lähes 30 osaajaa ja olemme aina valmiita auttamaan kaveria ja jakamaan vinkkejä sekä tietoa. Tiimillä on yhteinen Teams-kanava aktiivisessa käytössä ja keskustelu käy siellä vilkkaana - aina saat vastauksen kysymykseen.

Mitä saat meiltä

Proserviassa vastaamme asiakkaidemme etä- ja lähituen haasteisiin, mutta valmistaudumme myös huomisen tuomiin pulmiin kehittämällä jatkuvasti uutta. Kanssamme pääset luomaan uusia toimintatapoja ja työskentelemään monipuolisten työtehtävien ääressä. Tueksesi saat esihenkilösi ja lähitiimin lisäksi kansainvälisen asiantuntijaverkoston. Tukitoimintomme kattavat laajan asiakasvalikoiman ja erilaisia ympäristöjä, joten Service Desk Agentin rooli tarjoaa sinulle huikean mahdollisuuden kasvattaa myös omaa osaamistasi.

Työt alkavat mahdollisimman pian sopimuksen mukaan ja ensimmäisenä sinua on vastassa osa tiimistäsi ja saat kattavan perehdytyksen. Työsuhde on määräaikainen 10.11.2020-31.3.2021 ja työaika on 37,5 tuntia viikossa. Työskentelemme muutamassa eri vuorossa ja työvuorot sijoittuvat klo 7-19 välille. Työskentelemme asiakkaan tiloissa Espoossa.

Hae mukaan

Jos sinulle heräsi kysymyksiä tehtävästä tai tiimistä, voit kysellä lisätietoja Soile Tuulilta sähköpostitse soile.tuuli@proservia.fi. Hae tehtävää 30.10.2020 mennessä rekisteröitymällä sivulle www.manpower.fi ja lähettämällä hakemuksesi ja CV:si sekä palkkatoiveesi. Tehtävään valittavalle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Hae sinäkin meille mahtavaan ja osaavaan tiimiin!