Service Desk Agent, kolmivuorotyö, Proservia, Espoo
Proservia

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2020

Haemme aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agentia Service Deskiin Espooseen.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde on vakituinen ja kyseessä on keskeytyvä kolmivuorotyö. Aamun vuorot ovat klo 7-20 välillä, iltavuoro klo 15:30-23:30 ja yövuoro 23:30-07:30. Säännöllinen työaika tasoittuu keskimäärin 37 tuntiin/viikko.

Oletamme että sinulla on:

  • IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
  • Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10 ja Office 365
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
  • Aikaisempi kokemus Active Directorysta
  • Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
  • Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
  • Kyky toimia tiimissä
  • Hyvä priorisointikyky

Tarjoamme monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa organisaatiossa. Tehtävään valitulle tullaan tekemään turvallisuusselvitys ja työhöntulotarkastus.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1392988
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 27.10.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Essi Elomaa
  • Puhelin: 020 1700 100
  • Sijainti: Espoo, Uusimaa