Haemme nyt Service Desk Agenttia VR:n sisäiseen IT-yksikköön.
Yksikön nykytoiminta on rakentunut jo hyvän aikaa, mutta aivan kaikki ei ole tässäkään tapauksessa vielä lopullisesti valmista. Tämä tehtävä sopiikin sinulle, jos et odota valmiiksi hiottuja prosesseja, vaan haluat myös itse myötävaikuttaa laadukkaan palvelun rakentamiseen. Tehtävässä pääset perehtymään VR:n laajaan sovellusympäristöön osana asiantuntevaa työporukkaa.
Service Desk -työhön kuuluu yhtiön sisäisten asiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen ja palvelupyyntöjen käsitteleminen sekä ratkaiseminen. Tehtävässä työskennellään työasemien, oheislaitteiden, mobiili- ja muiden viestintälaitteiden sekä niihin liittyvien sovellusten parissa. Työtehtävät ovat monipuoliset: laitteiden ja sovellusten ongelmien selvityksiä ja ratkaisuja, käyttäjäoikeuksien hallintaa, sekä käytön tukea. Lisäksi pääset tekemään töitä modernien teknologioiden kanssa, kuten tukemaan Microsoft Autopilotilla tuotettuja työasemia.
Toivomme sinulta aiempaa kokemusta Service Desk- työskentelystä sekä kehitysmyönteistä ja aloitteellista asennetta. Saat luonnollisesti perusteellisen perehdytyksen tehtävään sekä tarvittavat koulutukset työskentelysi tueksi.
Service Deskin toiminta toteutetaan vuorotyönä, jossa palveluaika kattaa 24/7/365 valmiuden. Tehtävä on vuoden mittainen määräaikaisuus, joka mahdollisesti jatkuu vielä määräajan jälkeen. Työsuhde solmitaan valitun henkilön ja StaffPointin välille. Työskentelyn asemapaikka voi olla Helsinki tai Tampere, mutta perehdytysjakson jälkeen töitä on mahdollisuus tehdä myös etänä.
Edellytämme sinulta
Aikaisempaa työkokemusta Service Deskistä ja hyvää yleistä IT-osaamista Asiakaslähtöistä työskentelyotetta ja oma-aloitteista asennetta Oppimisvalmiutta laajaan sovellusympäristöön Hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin osaamista Kykyä reagoida pikaisiin palvelutilanteisiin sekä hyviä priorisointitaitoja Yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
Tarjoamme sinulle
Kattavan perehdytyksen tehtävään Tosiasiallisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä modernia Service Desk -palvelua Osaavien ja innostuneiden kollegojen tuen; tiimissämme puhalletaan yhteen hiileen ja keskustellaan avoimesti kehitysideoista Määräaikaisen työsuhteen vuodeksi, jonka jatko on mahdollinen
Arvostamme
Osaamista seuraavista osa-alueista: Windows 10 ja Office 365, Active Directory / Azure Active Directory, Intune, työasemat ja mobiilit. Käytössä ovat Jira SD ja Confluence, joten näiden aiemmasta kokemuksesta on myös etua.
Kiinnostuitko?
Toivottavasti kiinnostuit - haethan tehtävään rekisteröitymällä hakijaksi os. www.staffpoint.fi ja liitä mukaan CV sekä hakemuskirje palkkatoiveineen. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Mahdollisiin tiedusteluihin vastaa StaffPointilla rekrytointikonsultti Viljo Julkunen, 045 348 8086.
Tehtävään valituista henkilöistä tehdään hakijan suostumuksella perusmuotoinen turvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteesta www.supo.fi
Lisätietoja
Viljo Julkunen Rekrytointikonsultti, StaffPoint Professionals StaffPoint Oy, Ruoholahdenkatu 14 00180 HELSINKI 045 348 8086, viljo.julkunen@staffpoint.fi
Tietoa työnantajasta
VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja kunnossapidon palveluyritys.
VR Group on kokonaan Suomen valtion omistama yritys. Toimimme pääasiassa kotimaassa mutta myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä. Konsernissamme työskentelee 6 000 ammattilaista ja vuosittainen liikevaihtomme on noin miljardi euroa.
Toimintamme tarkoitus on liikuttaa ihmisiä ja rahtia asiakaslähtöisillä ratkaisuilla - sujuvasti, turvallisesti ja ympäristöystävällisesti.