(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent Fujitsulle
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.8.2020

Etsimme nyt tunnetulle ja kansainväliselle IT-alan asiakasyrityksellemme kahta (2) Service Desk -osaajaa monipuoliseen ja mielenkiintoiseen tehtävään. Jos olet positiivisella asenteella varustettu ongelmanratkoja ja työskentelet mielelläsi asiakasrajapinnassa osana asiantuntevaa tiimiä, tässä voi olla mahdollisuutesi!

Työssäsi vastaanotat ja ratkot Fujitsun yritysasiakkaiden IT-ongelmia etäyhteystyökalujen, sähköpostin ja puhelimen avulla. Tulet työskentelemään tiimissä, jossa korostuu palvelupyynnöt mobiilitukeen ja mobiilialustoihin liittyen. Toivommekin, että sinulla olisi hieman kokemusta MDM-tuotteista sekä iOs ja Android alustoista. Näiden asioiden lisäksi tulet ratkomaan myös ongelmia työasemiin, palvelimiin, verkkoihin ja erilaisiin ohjelmistoihin liittyen. Lähtökohtaisesti ongelmat pyritään ratkaisemaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana, mutta tarvittaessa tukipyyntöjä voi eskaloida toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen.

Toivomme, että sinulla olisi jo jonkin verran työkokemusta IT-tuen tehtävistä ja aitoa kiinnostusta kehittyä alalla edelleen. Nautit ongelmien ratkaisemisesta ja erilaisien asiakkaiden parissa työskentelystä. Päivät ovat ajoittain hyvin hektisiä, joten paineensietokyky ja kyky priorisoida asioita ovat tärkeitä ominaisuuksia. Tulet saamaan tehtävään kattavan perehdytyksen ja senkin jälkeen sinulla on osaava, mutta rento tiimi ympärilläsi työsi tueksi.

Työt alkavat heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työsuhde on määräaikainen (6kk), mutta se sisältää mahdollisuuden myös jatkosta. Työaika sijoittuu arkisin klo 7-17 välille. Työtunnit tehtävässä ovat 22,5-37,5h/vko. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Barona IT Oy.

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja
  • MDM-tuotteiden sekä iOs ja Android alustojen tuntemusta
  • hyvää osaamista Windows työasemaympäristöistä 7 ja 10
  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää hallintaa
  • kokemusta AD käyttäjähallinnasta
  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta
  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta
  • sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle:

  • haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä
  • asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön osana tunnettua organisaatiota
  • mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si meille mahdollisimman pian hakulomakkeen kautta! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla.