(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent Fujitsulle
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.12.2019

Toimitko mielelläsi asiakasrajapinnassa? Oletko aidosti kiinnostunut IT-alasta ja omaksut nopeastikin uusia tietoteknisiä kokonaisuuksia? Tässä tehtävä, jossa sinulla on mahdollisuus päästä kehittymään kaupan alan ohjelmistojen sekä teknisen tuen monipuolisessa maailmassa!

Fujitsulla Service Desk Agentin tehtäviisi kuuluvat tuettaviin ohjelmistoihin liittyvä sovellus- ja järjestelmäneuvonta, ongelmanratkonta, tekniset tukitehtävät sekä tarvittaessa käyttäjätuki puhelimitse, sähköpostitse ja etäyhteyksien avulla. Lisäksi tiimi osallistuu erilaisiin projekteihin, mm. päivityksiin liittyen. Tulet saamaan kattavan perehdytyksen sekä työtehtäviin että tuettaviin sovelluksiin!

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin. Toivomme, että sinulla olisi jo jonkin verran kokemusta IT-tuen tehtävistä.

Työsuhde alkaa tammikuussa 2020 heti sopivan henkilön löydyttyä. Kyseessä on syyskuuhun 2020 asti kestävä määräaikainen sopimus, mutta tehtävä saattaa sisältää mahdollisuuden myös pidempiaikaiseen työsuhteeseen. Työ on vuorotyötä ja vuorot sijoittuvat arkisin klo 6.00 -22.00, la 7-22 ja su 10-22 välille. Työsuhde on kokoaikainen, 37,5h/vko. Perehtymisajan alussa työskentely tapahtuu toimistoaikoihin (noin 2 kuukautta).

Toivomme sinulta:

• soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

• vahvaa osaamista Windows käyttöjärjestelmistä (7) ja 10

• monipuolisia tietoteknisiä valmiuksia, mm. tietokantokannat ja Powershell

• oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

• ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

• valmiuksia työskennellä myös kiireessä ja paineen alla

• luontevaa otetta asiakasrajapinnassa toimimiseen

• erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi ja englanniksi

Tarjoamme sinulle:

• kattavan perehdytyksen työtehtäviin ja tuettaviin sovelluksiin

• asiantuntevan työyhteisön ja tiimin vahvan tuen työllesi

• luottamukseen perustuvan työskentelykulttuurin ja vahvan tekemisen meiningin

• mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta monipuolisessa ympäristössä

• kasvupaikan kehittyä järjestelmien rautaiseksi ammattilaiseksi kansainvälisesti toimivassa yrityksessä

Työnantajana työsuhteessa toimii Barona IT Oy. Tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Käy lukemassa työntekijöidemme ajatuksia siitä, minkälaista on työskennellä teknisen tuen tehtävissä tästä: www.barona.fi/techsupport

Kiinnostuitko? Lähetäthän meille hakemuksesi ja CV:n mahdollisimman pian, sillä käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme jo hakuajan puitteissa!