(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent Fujitsulle Lahteen
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.7.2019

Etsimme nyt kahta Service Desk Agenttia Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiin Lahteen. Oletko asiakasrajapinnassa viihtyvä, monipuolisista työasemaympäristön ylläpidollisista tehtävistä kiinnostunut tekninen osaaja? Etsimme juuri sinua!

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk Agentit käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat monipuolista teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja multitaskaat arjessa luontevasti. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, ja jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Deskissä tulet työskentelemään tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvitset myös englannin kielen taitoa. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä. Kurkkaa, millaista on työskennellä Fujitsulla. Tässä myös työntekijäblogi aiheesta:

Työaika sijoittuu klo 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Lahdessa. Kyseessä on määräaikainen työsuhde noin 6kk, jossa saattaa olla optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Onko sinulla:

  • soveltuva it-alan koulutus tai loppuvaiheessa olevat alan opinnot

  • osaamista Windows 7 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

  • kokemusta MS Office -tuoteperheestä (pakettien asennus ja Outlook) sekä 0365-ympäristöstä

  • asiakaslähtöinen työskentelyote

  • kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

  • kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

  • hyvät dokumentointivalmiudet arjen tilanteisiin

Jos on, odotamme jo hakemustasi! Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä elokuun tai syyskuun alussa.

Tarjoamme sinulle haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä sekä asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön. Tässä sinulle mahdollisuus kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena!