(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent Fujitsulle Helsinkiin
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.5.2019

Etsimme vielä yhtä Service Desk Agenttia Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiin Helsinkiin. Oletko kenties it-urasi alkupuolella tai jo kokenut teknisen asiakastuen taitaja ja palat halusta päästä teknisiin tehtäviin asiakasrajapintaan? Etsimme juuri sinua!

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija ja multitaskaat arjessa luontevasti. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt ajoittain hektisessäkin työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä. Kurkkaa, millaista on työskennellä Fujitsulla. Myös Niko Kivelä kävi tutustumassa Fujitsun ServiceDesk -ympäristöön: katso video tästä.

Työaika sijoittuu klo 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingissä. Kyseessä on määräaikainen työsuhde 31.12.2019 saakka, jossa on optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Onko sinulla:

• soveltuva it-alan koulutus tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä

• asiakaslähtöinen työskentelyote

• kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Jos on, odotamme jo hakemustasi! Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla, joten ei kannata aikailla. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä.