Service Desk Agent, Fujitsu
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.4.2019

Laajennamme Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiä Tampereella ja haemme nyt kahta (2) uutta Service Desk Agenttia monipuoliseen ja mielenkiintoiseen työsuhteeseen. Etsimämme henkilö voi olla niin IT-uran alkuvaiheessa oleva tai jo kokeneempi osaaja - asenne ratkaisee!

Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana. Käy lukemassa ländarimme kautta Matleenan ja Joonaksen ajatuksia Service Desk Agentin työstä sekä työntekijän että esimiehen näkökulmasta tästä: barona.fi/fujitsulle

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Haastetta löytyy kuitenkin myös jo kokeneemmallekin tekijälle. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi. Mikäli pystyt kommunikoimaan myös ruotsiksi, katsomme sen eduksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Kyseessä olevat 2 paikkaa ovat osa-aikaisia työsuhteita, joissa sopimustunnit voivat vaihdella 22,5-37,5h/vko. Töitä on siis joka viikko tarjolla vähintään 3pv/vko, mutta mahdollisesti pääset tekemään myös täysiä viikkoja. Työaika sijoittuu arkipäiville (ma-pe) klo 7-17. Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Tampereen keskustassa- Finlaysonin alueella. Kyseessä on vuoden 2019 loppuun asti kestävä määräaikainen työsuhde, jossa on optio myös jatkosta. Työsuhteessa virallisena työnantajan toimii Barona IT Oy.

Onko sinulla:

• soveltuva it-alan koulutus tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä, 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä

• asiakaslähtöinen työskentelyote

• kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Jos on, odotamme jo hakemustasi! Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla, joten jätäthän hakemuksesi pian! Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tehtävään valitulle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1261003
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuaika päättyy: 28.4.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Puhelin: 0405584069
  • Sijainti: Tampere