Service Desk Agent, Fujitsu
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.7.2018

Etsimme nyt asiakasrajapinnassa viihtyviä ja reippaalla työskentelyotteella varustettuja SERVICE DESK AGENTeja monipuoliseen yritysasiakasympäristöön Fujitsulle! Tehtävä alkaa mahdollisimman nopeasti heinäkuussa sopivien henkilöiden löydyttyä.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot yritysasiakkaiden ICT-ongelmia etäyhteyden, sähköpostin ja puhelimen välityksellä. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen. Lue täältä tarkemmin, millaista Service Desk Agentin työ Fujitsulla on!

Tehtävien menestyksekäs hoitaminen edellyttää kykyä analysoida ja ratkaista erilaisia tietoteknisiä ongelmia moniasiakasympäristössä. Omaat organisointitaitoja ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tehtävä on määräaikainen ja työsopimus solmitaan noin 6-12 kuukaudeksi. Työvuorot sijoittuvat arkisin klo 7 ja 19 välille ja työtunnit ovat haarukassa 22,5- 37,5h/vko. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Edellytämme sinulta:

-soveltuvaa IT-alan koulutusta

-Windows työasemien sekä Microsoft Office -tuoteperheen hyvää osaamista

-kokemusta AD käyttäjähallinnasta ja ryhmien hallinnasta

-monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, tulostusongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

-perustuntemusta palvelinympäristöön liittyvästä ongelmanselvityksestä

-perusymmärrystä työasemien ja verkkojen tietoturvasta: virusturva, palomuurit, levyjen kryptausratkaisut

-erinomaisia työyhteisö- ja tiimityöskentelytaitoja sekä asiakaslähtöistä työskentelyotetta

-oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

-dokumentointivalmiuksia

-uskallusta tarttua itselle entuudestaan tuntemattomiin ongelmiin

-valmiutta laajentaa omaa osaamista vastaamaan muuttuvan ja kehittyvän ICT-ympäristön haasteisiin

-kykyä pitää monia lankoja käsissä nopeatempoisessa ja ajoittain hyvinkin kiireisessä ympäristössä

-sujuvaa suullista sekä kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Tiimissä palvellaan useita kymmeniä asiakkaita ja suuri osa palvelupyynnöistä ratkotaan ensimmäisellä yhteydenotolla. Service Deskin suuri asiakasmäärä ja teknologioiden laaja kirjo takaavat työn vaihtelevuuden ja tietotaidon jatkuvan karttumisen.

Tarjoamme sinulle:

-haastavia, mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä

-mahdollisuuden ratkaista palvelupyyntöjä laidasta laitaan, asiantuntijatason oikeuksilla

-asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön

-viihtyisän työympäristön

-mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Tehtävään valitulle teetetään poliisin laatima henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi ja CV:n meille jo tänään! Huomaathan, että haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1153688
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 22.7.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki