(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent, Fujitsu Finland Oy
Fujitsu Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2019

Laajennamme Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiä Tampereella ja haemme nyt kahta (2) Service Desk -asiantuntijaa. Oletko kenties it-urasi alussa tai kokenut teknisen asiakastuen taitaja ja palat halusta päästä teknisiin tehtäviin palvelemaan asiakkaita? Etsimme juuri sinua!

Nyt sinulla on mahdollisuus monipuoliseen työnkuvaan, mielenkiintoisessa työympäristössä! Service Desk -asiantuntijat käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi. Mikäli pystyt kommunikoimaan myös ruotsiksi, katsomme sen eduksi. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä.

Tällä hetkellä on tarjolla osa-aikaisia tehtäviä, joissa täysiä työpäiviä on tarjolla vähintään kolme päivää viikossa siten, että sopimustunnit voivat vaihdella 22,5-37,5 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu klo 7-17 välille ja vaihtelee työvuoron mukaan. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Tampereen keskustassa- Finlaysonin alueella. Kyseessä on noin 6 kuukauden määräaikainen työsuhde, jossa on optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Onko sinulla:

• soveltuva it-alan koulutus tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä

• asiakaslähtöinen työskentelyote

• kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• kommunikointitaito suomeksi ja englanniksi

Jos on, odotamme jo hakemustasi. Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla, joten ei kannata aikailla! Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan. Jos jokin jäi mietityttämään, voit kysyä lisätietoja rekrytoivalta konsultilta, Noora Partalalta, 040-558 4069 / noora.partala@barona.fi

Tehtävään valitulle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.