(Poistunut julkaisusta)

SERVICE DESK AGENT, Espoo
Proservia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.5.2018
Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Suomessa tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi

 

Haemme yhtä (1) aktiivista, ulospäinsuuntautunutta, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agenttia asiakkaamme kansainväliseen Service Deskiin. Service Desk työhön kuuluu sisääntulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows –ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan ja on määräaikainen 2.9.2018 saakka (vuosilomasijaisuus). Työ on osa-aikainen vuorotyö (tunnit 16-37,5h/vko), jossa vuorot sijoittuvat pääsääntöisesti viikonloppuun ja arkipyhiin (aamu- klo 07:30-15:30 / ilta- klo 15:30-23:30 / yövuorot 23:30-07:30). Työsuhteen alussa on koulutus päivävuorossa.  
 
Oletamme että sinulla on:
- IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa
- Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
- Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10, Windows 7 ja Office (2010, 2013, 365)
- Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi.

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:
- Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- Aikaisempi kokemus Active Directorysta
- Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
- Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
- Kyky toimia tiimissä
- Hyvä priorisointikyky

Tarjoamme monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa organisaatiossa.

Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian klikkaamalla Hae-painiketta! Valitulle henkilölle tullaan tekemään turvallisuusselvitys.