(Poistunut julkaisusta)

Service Desk Agent, Espoo, osa-aikainen, kesätyö
Proservia

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Skaalautuvien palveluiden lisäksi kehitämme uusia innovatiivisia ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme sekä heidän loppukäyttäjiensä arkea. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan paikallisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme Suomessa yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi

SERVICE DESK AGENT, MANPOWERGROUP SOLUTIONS, ESPOO, Kesätyö

Haemme nyt yhtä (1) aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta osa-aikaista Service Desk agentia Service Deskiin Espooseen.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde on määräaikainen (4.5.2020 - 9.8.2020) ja osa-aikainen vuorotyö, jossa vuorot sijoittuvat viikonloppuun ja arkipyhiin (aamu- klo 07:30-15:30 / ilta- klo 15:30-23:30 / yövuorot 23:30-07:30). Työsuhteen alussa koulutus pidetään arkipäivinä. Työtuntien määrä tehtävässä on 16-37,5 h/vko.

Oletamme että sinulla on:

  • IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
  • Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10 ja Office 365
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
  • Aikaisempi kokemus Active Directorysta
  • Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
  • Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
  • Kyky toimia tiimissä
  • Hyvä priorisointikyky

Tarjoamme monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa organisaatiossa. Tehtävään valituille tullaan tekemään turvallisuusselvitys.