(Poistunut julkaisusta)

Service Desk- 1st, 2nd ja 3rd Line Support, Printcom Center Oy
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2020
Printcom Center Oy etsii nyt Support-henkilöitä Service Desk tiimiinsä. First Line Supportina olet ensimmäisenä vastuussa asiakkaiden päätelaitteiden ongelmien ratkaisemisesta, jossa tehtäväsi on kartoittaa asiakkaan ongelma ja pyrkiä ratkaisemaan se ensimmäisenä. Jos sinulla on jo enemmän osaamista, voit aloittaa suoraan 2nd tai 3rd line supportin roolissa. Taustaltasi voit olla jo hieman kokeneempi IT- alan konkari tai juuri alalla aloitteleva tekijä, tärkeintä on kuitenkin kiinnostus alaa kohtaan ja halu kehittää omaa ammattitaitoasi. Haethan paikkaa heti, sillä paikat täytetään välittömästi sopivien kandidaattien löydyttyä!
KUVAUS
Tehtävässä toimit asiakaspalvelijana ja asiakkaiden ongelmien ratkaisijana First Linessa, tai mikäli omaat jo enemmän kokemusta niin 2nd / 3rd linessa, Printcomin Service Deskissä. Vastaanotat asiakkaan palvelupyynnöt tikettien kautta. Tässä tehtävässä omaat hyvän ongelmanratkaisukyvyn ja olet hyvä tiimipelaaja, sillä jos ratkaisua ei löydy First Linestä, siirrät asiakkaan seuraavalle portaalle. Tarkoitus on, että apu ja kartoitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti ja laadukkaasti, jotta asiakkaan ongelmaan löydetään mahdollisimman nopeasti ratkaisu. Kyseisessä työssä on eduksi, jos sinulla on jo IT-alan koulutus tai kokemusta IT- tai ICT- palveluiden käytöstä. Tehtävässä ongelmanratkaisu perustuu asiakkaan päätelaitteisiin, pääosin tietokoneisiin, mutta ongelmanratkaisemista voi olla myös puhelimien tai padien kanssa. Tikettejä, joita yleisimmin tulee First Lineen ovat ohjelmistojen päivitykset, lisenssiasiat ja palvelumuutokset.

Tarjoamme


* Mielenkiintoiset työtehtävät ja haastavuutta osaamisesi mukaisesti
* Tuen ja perehdytyksen työhösi
* Mahdollisuuden edetä vaativimpiin työtehtäviin
* Mahtavan tiimin
* Joustavat työajat, toimistoaikojen mukaisesti (kello 7-17 välillä) sekä etätyömahdollisuuden


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Kartoittaa asiakkaiden ongelma ja etsiä siihen paras mahdollinen ratkaisu ensisijaisesti itse tai kokeneemmalle kollegalle ohjaamalla
* Kommunikointi sekä tiivis yhteistyö tiimin kanssa
* Asiantunteva ja ratkaisukeskeinen asiakaspalvelu

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Erinomainen asiakaspalvelu asenne
* IT- alan koulutus
* Kyky löytää ongelmiin itsenäisesti ratkaisuja sekä samalla kyky työskennellä osana tiimiä
* Mielenkiinto IT- palveluihin
* Osaaminen Windows 10 järjestelmästä, Microsoft 365 kokonaisuudesta ja Microsoft Officen ohjelmista
* Vähintään perustason ymmärrys Active Directory käyttäjätietokanta ja hakemistopalvelusta
* Sujuva suomen ja englanninkielen taito, suullisesti ja kirjallisesti


Mikäli haet 2nd tai 3rd line supportin rooliin niin sinulla tulee olla ymmärrystä tietoliikenneverkoista, palomuureista, Sharepointista ja/tai Azuresta.

Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian, viimeistään syksyllä 2020
* Kesto: 12kk, jonka jälkeen rekrytointi mahdollinen
* Sijainti: Kipinätie 1, 06150 Porvoo
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Printcom Center Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Vuonna 2011 perustettu Printcom Center Oy on osa Canon Business Center ketjua. Meillä on toimipisteet Espoossa, Lahdessa, Kouvolassa, Kotkassa, Lappeenrannassa ja Porvoossa. Unelmamme on olla edellä mainittujen alueiden halutuin ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatio.

Printcomilta saat juuri oikeat teknologiaratkaisut tarpeisiisi. Tarkoituksemme on tehostaa teidän prosessejanne niin, että sinä voit paremmin keskittyä omaan ydinliiketoimintaasi. Esimerkiksi Printcom Atlas -kartoituksellamme etsimme konkreettisia parannuskeinoja IT-ympäristöstänne ja raportoimme ne kartoituksen lopuksi toimenpide-ehdotuksineen.