Service Design Lead
Helen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.8.2019

TULE TEKEMÄÄN UUTTA ENERGIATULEVAISUUTTA

Me Helenissä kehitämme jatkuvasti puhtaampia ja ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Rakennamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia palveluja. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Liity joukkoomme.

SERVICE DESIGN LEAD

Onko uusien asiakaskeskeisten toimintatapojen kehittäminen ja palvelutarjonnan uudistaminen intohimosi? Nautitko isoista haasteista? Visiomme on olla markkinoiden asiakaskeskeisin energiayhtiö ja tuoda uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville. Palvelumuotoilupäällikkönä vastaat Helenin palvelumuotoilun johtamisesta ja kehittämisestä konsernitasolla ja toimit palvelumuotoilutiimin esimiehenä. Pääset kehittämään kokonaisvaltaisesti Helenin asiakaskokemusta ja kasvattamaan organisaation ymmärrystä asiakkaista, asiakaskokemuksesta ja palvelumuotoilun menetelmistä. Lisäksi osallistut asiakaskokemuksen avainhankkeisiin palvelumuotoilijana.

Pääset rakentamaan palvelumuotoiluverkostoa, jonka tehtävänä on kehittää uusia, asiakkaidemme arkea entistä paremmin tukevia palveluita sekä parantaa liiketoimintaamme. Palvelumuotoiluverkosto tulee koostumaan asiakaskokemuksen palvelumuotoilijoista, jotka raportoivat sinulle ja parantavat asiakaskokemusta läpi Helenin, sekä strategisista palvelumuotoilijoista, jotka kehittävät uusia ratkaisuja, raportoivat tuotekehitykseen ja matriisissa sinulle. Olet ratkaisevassa roolissa luomassa palvelumuotoilukulttuuria ja palvelumuotoilutiimin kokoamisessa.

Tehtäviisi kuuluvat mm.

  • Asiakaskokemuksen kokonaisvaltainen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
  •  Palvelumuotoilun liiketoiminnallisen ymmärryksen vahvistaminen
  • Palvelumuotoilukulttuurin rakentaminen
  • Datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
  • Palvelumuotoilun mittariston kehittäminen
  • Asiakaskokemuksen palvelumuotoilutiimin rakentaminen ja johtaminen
  • Asiakaskokemuksen parantamiseen tähtäävien projektien johtaminen
  • Helenin palvelumuotoiluverkoston valmentaminen
  • Helenin asiakasymmärryksen ja asiakaskokemustietoisuuden kasvattaminen

Tehtävässä menestyy kokenut palvelumuotoilija, joka nauttii valmentavan esimiehen roolista ja haluaa innostaa ihmisiä yli tiimirajojen. Olethan kartuttanut osaamistasi läpiviemällä eri alojen palvelumuotoiluprojekteja menestyksekkäästi? Teet tiivistä yhteistyötä Helenin eri toimintojen ja ulkoisten palvelukumppaneiden kanssa. Sinulle on varmasti eduksi, jos olet tehnyt yhteistyötä tuotekehityksen kanssa. Raportoit konsernin markkinointi- ja viestintäjohtajalle.

Kiinnostuitko? Lisätietoa tehtävästä antaa markkinointi- & viestintäjohtaja Sohvi Salmelin (p. 040 830 1168) pe 16.8. klo 15-16 ja to 22.8. klo 13.30-14.30.

Jos innostuit, hae tehtävää Helenin sähköisen järjestelmän kautta viimeistään torstaina 29.8.2019. Liitäthän hakemukseen palkkatoiveesi ja CV:si sekä lyhyen videoesittelyn itsestäsi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1289603
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 29.8.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Sohvi Salmelin (sohvi.salmelin (a) helen.fi)
  • Puhelin: 09 6171
  • Sijainti: Helsinki