(Poistunut julkaisusta)

Senior Technical Customer Advisor
Telia Finland Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.9.2018

Oletko tavoitteellinen ja ulospäin suuntautunut, innokas tiimityöskentelijä ja palat halusta auttaa aidosti asiakkaita? Haemme itseohjautuvaa, aktiivista ja asiakaspalveluhenkistä asiantuntijaa teknisen asiakasneuvojan tehtävään Telian Technical Customer Services –osastolle Jyväskylään. Tehtävä on määräaikainen 30.6.2019 asti.

Seuraava mahdollisuutesi

Asiakas kohtaa Telian Customer Channelsin kautta. Ammattitaitoinen palvelumme on vaivatonta, saumatonta ja henkilökohtaista. Haluamme kaikissa kohtaamisissa luoda hyvää fiilistä, joka jää mieleen. Asiakas voi olla yhteydessä meihin monin tavoin: somessa, netissä, puhelimitse tai kasvokkain Telia Kaupassa. Vastaamme kaikista asiointitapahtumista ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti asiakastarpeen mukaan. Customer Channelsin kaikki toiminnot - myynti-, toimitus-, laskutus- ja tekninen asiakaspalvelu - on rakennettu siten, että teemme asiakkaan elämän helpoksi. Meitä on iso joukko telialaisia ammattilaisia palvelemassa asiakkaitamme. Menestys tehdään meillä yhdessä ja asiakkaitamme herkällä korvalla kuunnellen #koskamevoidaan!

Tekninen yritysasiakaspalvelumme toimii Telian käyntikorttina. Vastaat yritysasiakkaiden puhelimitse ja kirjallisesti tuleviin yhteydenottoihin, jotka liittyvät erilaisten palveluiden sekä verkkojen vikatilanteisiin. Tehtäviisi kuuluu vikailmoitusten ja palvelupyyntöjen ratkaisu, dokumentointi, analysointi, rajaus ja niiden ohjaaminen tarvittaessa prosessissa eteenpäin. Työ on nopeatahtista työtä, jossa sinulla on mahdollisuus oppia jatkuvasti uutta. Tehtävässä menestyminen edellyttää tietoverkkotekniikan (radioverkot, TCP/IP, LAN, WLAN) osaamista. 

Kuka sinä olet?

Sinulla on aito kiinnostus auttaa asiakasta ja haluat tuottaa maailmanluokan asiakaskokemusta. Kommunikoit sujuvasti suomen, englannin ja ruotsin kielellä. Olet ulospäin suuntautunut tiimipelaaja ja haluat aina tehdä parhaasi sekä saavuttaa tavoitteesi joka kerta. Olet innokas tiimityöläinen ja halukas oppimaan uusia asioita. Aikaisempi asiakaspalvelukokemus sekä tekninen koulutus katsotaan eduksi.

Mitä voit odottaa?

Tarjoamme sinulle työpaikan dynaamisen, eteenpäin menevän ja hyvähenkisen joukkueen ja vahvan brändin parissa. Pääset mukaan innovatiivisen ja nopeasti muuttuvaan toimialan kehitykseen ja teet töitä yhdessä alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Innostuitko?

Jos haluat osaksi tätä matkaamme, niin lähetä meille itsesi näköinen hakemus! Hakea voit nettisivujemme kautta telia.fi/career viimeistään 23.9.2018 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti! Tehtävä edellyttää henkilöturvallisuusselvityksen tekemistä turvallisuusselvityslain mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä, tiimistä tai meillä työskentelystä antaa Marja-Terttu Sihvonen, p. 040 302 3713, tai Joonas Valjakka, p. 040 302 3079. Voit lähettää myös sähköpostia (etunimi.sukunimi@teliacompany.com).

Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!

Olemme Telia, New Generation Telco. Meillä on tärkeä tehtävä – tuoda maailma lähemmäksi ihmistä. Tarjoamme ihmisille innovatiivisia, helppoja ja tehokkaita tapoja kommunikoida keskenään missä päin maailmaa tahansa. Verkot ja muut operaattoripalvelut ovat edelleen ydinosaamistamme, mutta lisäksi olemme digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijä toimintaamme lähellä olevilla alueilla, kuten IoT, datakeskus, älykäs liikenne tai koti sekä digitaalinen tunnistautuminen. Inspiroidu New Generation Telco -matkastamme ja löydä uusi yhteys kanssamme!