Senior Service Designer
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2019

Asiakkaamme haluavat, että olemme proaktiivisia heidän suuntaansa. He haluavat kuulla ratkaisuista ja parhaista käytännöistä, joiden avulla yritykset ovat kehittäneet toimintaansa sekä parantaneet asiakaskokemusta. 

Meillä on kokemusta ja konkreettisia menestystarinoita siitä, kuinka olemme onnistuneet tuotenimien, teknologia- ja toiminnallisuusmäärittelyiden sijaan kääntämään suunnittelun jo heti alkumetreillä loppuasiakkaiden tarpeiden tunnistamiseen ja validiointiin palvelumuotoilun menetelmin. Ja juuri tämän vuoksi tarvitsemme sinua!

Sinä fasilitoit entistä fiksumpien digitaalisten ratkaisujen kehittämistä. Vastaat siitä, että loppuasiakas pysyy suunnittelun keskiössä ja asiakkaidemme avainhenkilöt osallistetaan ratkaisuiden suunnitteluun jo hankkeen alkumetreiltä asti.

Tehtäväsi

Pääpaino tehtävässä on loppuasiakkaiden äänen esiintuominen liiketoiminnan kehitysprojekteissa sekä yhteistyön koordinointi ja fasilitointi.

Kartoitat suurten asiakasyritystemme ja palveluiden loppuasiakkaiden/-käyttäjien tarpeita. Analysoit asiakaspolkuja sekä muodostat ja validoit hypoteeseja sekä tuotat analyyseistä yhteenvetoja. Suunnittelet ja vedät designsprinttejä osallistamalla asiakasyrityksen avainhenkilöt mukaan kehitykseen. Fasilitoit visiointia, konseptointia ja täysin uusien digitaalisten palveluita kehitystä. Olet mukana tuottamassa palveluita, jossa käyttökokemus ja –liittymä houkuttelevat käyttäjät palvelun pariin ja esittelet työsi erivaiheisia tuloksia niin asiakkaillemme kuin sisäiseille sidosryhmillekin. Ohjaat projektitiimiä - tuet nuorempia palvelumuotoilijoita sekä tuet ja kannustat kehitystiimiä matkalla huikeasta ideasta toimivaksi palveluratkaisuksi / koodiksi. Lisäksi seuraat alan trendejä ja sovellat näitä Elisan sekä B2B-asiakkaidemme tarpeisiin.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on:

  • Luovuutta, empatiaa ja innostusta!
  • Pitkä, 5-10 vuoden, kokemus ja näyttöjä menestyksekkäästä B2B-palvelumuotoilun konsultoinnista
  • Näyttöjä vahvasta fasilitointi- ja koordinointiosaamisesta 
  • Kokemusta Design Thinking- tai Lean Startup-metodien hyödyntämisestä muotoilutyössäsi
  • Hyviä esiintymistaitoja ja kykyä keskustella asiakkaiden kanssa 
  • Intohimoa asiakaskokemusta kohtaan sekä kykyä innostaa muita
  • Vankkaa näkemystä asiakaskokemuksesta, käytettävyydestä sekä design-metodeista
  • Soveltuva korkeakoulututkinto

Erityisesti ilahdumme, mikäli edellä mainittujen lisäksi sinä

  • Hahmotat monimutkaiset kokonaisuudet sekä kehität niistä nopeasti selkeitä ja ainutlaatuisia ratkaisuja
  • Koet ketterän toimintatavan omaksesi ja olet innovaatiohenkinen
  • Omaat erinomaiset johtamis- ja vuorovaikutustaidot, nautit työstäsi vahvana vaikuttajana, projektien koordinoinnista ja läpiviennistä sekä pystyt hallitsemaan useampia projekteja samanaikaisesti
  • Haluat ja kykenet vankistamaan design-osaamisellasi Elisan asemaa alansa johtavana palveluntarjoajana
  • Seuraat luonnostasi mitä alalla tapahtuu ja nautit osaamisesi levittämisestä ympäristöösi

Tervetuloa huipputiimiin, jossa uutta osaamista karttuu päivittäin ja yhteistyötä tehdään hyvässä hengessä yli organisaatio ja tiimirajojen. Odotamme innolla hakemustasi ja erityisesti haluamme kuulla näkemyksiäsi siitä, mitä mahdollisuuksia tehtävässä näet.

Meillä Elisalla työskentelet joustavasti siellä missä saat parhaat tulokset aikaan, sillä haluamme aidosti olla luomassa toimivaa ja innostavaa työpaikkaa. 

Haethan tehtävää 7.8.2019 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 10.7. asti Katja Bäckström, p. 050 501 0975 ja Reetta Maila 29.7. alkaen p. 050 564 3034.

Aloitamme haastattelut heti hakuajan päätyttyä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1280152
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 7.8.2019
  • Hakuosoite: www-osoite