Senior Property Manager
ISS Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2018
Haemme nyt SENIOR PROPERTY MANAGERIA pääkaupunkiseudulle vastaamaan pankki-sektorilla toimivan kansainvälisen kokonaispalveluasiakkaamme kiinteistökannan ylläpidosta.

Avainasiakkuusyksikkö vastaa Liiketoiminnan Business, IT & HQ -segmenttien nimetyistä avainasiakkuuksista, joille toimitetaan ISS:n asiakkaalle annetun arvolupauksen perusteella räätälöityjä kokonaispalveluratkaisuja. Toiminnan lähtökohtana on sekä asiakassegmentin yleisten että nimettyjen asiakkuuksien liiketoiminnan syvällinen ymmärtäminen. Kyseisessä asiakkuudessa ISS:n kokonaispalveluratkaisu kattaa mm. palveluiden johtamisen, kiinteistön ylläpito-, catering-, siivous- ja ympäristöpalvelut, toimistopalvelut, projektinjohtopalvelut sekä turvapalvelut.

Senior Property Managerina tehtävänäsi on oman vastuualueesi osalta kehittää asiakassuhdetta yhteistyössä tiimisi kanssa, vastata asiakastyytyväisyydestä, kiinteistöpalveluratkaisun tuottamisesta sekä kannattavasta liiketoiminnasta ja henkilöstötyytyväisyydestä. Tehtävässä suunnittelet, optimoit ja toteutat asiakkaamme kiinteistöjen ylläpidon osana asiakkuuden ISS-monipalvelutiimiä. Vastaat roolissasi kokonaisvaltaisesti asiakkaan Capex/Opex budjetista ja toimit vahvan osaamisesi kautta neuvonantajan roolissa asiakkaan suuntaan. Vastuullasi on myös asiakkaalle tuotettavien turvapalveluiden manageeraus. Tukena työssäsi sinulla on käytössäsi nykyaikaiset ylläpidon ohjelmistot, ohjeistukset ja laaja ylläpidon osaamisemme. Työssäsi raportoit asiakkuusjohtajalle toteuttaen palvelusopimuksen mukaisen lopputuloksen vahvan teknis- taloudellisen osaamisesi avulla. Toimit osana ISS:n asiakkuusorganisaatiota ja johdat myös ISS:n sisäistä ja ulkoista alihankkijaverkostoa.

Sinulla on tehtävään soveltuva, vähintään alan opistotasoinen, mielellään korkeakoulututkinto sekä vahvaa kokemusta ja näyttöä palvelutuotannon johtamisesta kansainvälisessä ympäristössä. Nautit asiakasrajapinnassa työskentelystä ja johtamistyylisi on tiimityöhön kannustava ja valmentava. Tuloksen johtaminen on sinulle tuttua ja työskentelet aktiivisesti kannattavuuden ja kasvun eteen. Luot hyvät suhteet asiakkaisiin ja palvelusta vastaaviin henkilöihin ja verkostoidut toisten yksiköiden kanssa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi sekä toimit aktiivisesti toimintamallien kehittämisessä ja jalkauttamisessa.

Edellytämme sinulta vankkaa kiinteistöjen ylläpidon johtamisen osaamista sekä näyttöjä asiakkuuksien menestyksellisestä johtamisesta ja kehittämisestä. Menestyksekäs työskentely asiakkuudessa edellyttää erinomaista suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa ja erinomaista Office-työkalujen hallintaa. Tehtävässä menestymisen edellytyksiä ovat lisäksi kokemus projektien johtamisesta, kyky tuottaa laadukasta kirjallista raportointia ja sähköisten huoltokirjojen käytön hallinta.

Lisätietoja tehtävästä antaa ti 6.2. klo 14.30-15.30 sekä to 8.2. 12.00-13.00 Liiketoimintayksikön Johtaja, Jukka-Pekka Tilus Puh. 0400 791 643.

Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta pian, tai viimeistään 18.2.2018.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1100523
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.2.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki