Senior Digital Analytics Specialist
SUOMEN OSUUSKAUPPOJEN KESKUSKUNTA

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 5.7.2021

Primary location:

HELSINKI

Oletko valmis ottamaan vastuullesi vuositasolla yli 500 miljoonan sivulatauksen digianalytiikan kokonaisuuden?

Me SOK:n markkinoinnin analytiikkatiimissä työskentelemme S-ryhmän ketjujen markkinoinnin sekä markkina- ja asiakasymmärryksen parissa. Meillä pääset tutustumaan suomalaisen kuluttaja-asiakkaaseen usean toimialan näkökulmasta ja siten vaikuttamaan suomalaisten arjen valintoihin tuttujen brändien – kuten Prisma, S-market, Sale, Alepa, ABC ja Sokos – kautta.

Mitä tulet meillä tekemään?

Haemme joukkoomme kokenutta digitaalisen analytiikan osaajaa, joka tukee digipalvelukehitys- ja markkinointitiimejämme verkkosivustoilta ja mobiilisovelluksista kerätyn datan avulla. Sinun vastuullasi on hallinnoida yhtä Suomen laajimmista monen toimialan Google Analytics -ympäristöä, yhdenmukaistaa datan keruu eri sivustojen ja sovellusten välillä. Odotamme sinulta näkemystä S-ryhmän digianalytiikan osalta teknologian mahdollisuuksista huomioiden alan trendit sekä sääntelyn tuomat vaatimukset.

Toimenkuvaasi kuuluu mm. Google Analytics -tilien implementointia ja kehitystä, datan keruun käytäntöjen määrittelyä ja toteutuksia Google Tag Managerin avulla sekä mahdollisesti muiden analytiikkajärjestelmien toteutuksia (kuten Snowplow, Piwik PRO). Useissa liiketoiminnoissa sinua tukevat kehittäjät ja analyytikot, mutta pystyt myös itse tekemään implementaatioita.

Menestyksesi avaimet

Omaat jo useamman vuoden kokemusta digianalytiikan alueelta. Vuosien aikana olet nähnyt erilaisia ympäristöjä ja kehittänyt niitä yhdessä liiketoiminnan kanssa.

Osaat erinomaisesti seuraavat työkalut:

  • Google Tag Manager

  • Google Analytics 360 (Universal Analytics, GA4)

Osaat hyvällä tasolla:

  • Javascript, HTML

  • Digimainonnan työkalut (muut Google Marketing Platformin työkalut, Facebook Business Manager)

  • Tietokannat / SQL

Seuraavien tuntemus on eduksesi:

  • Jonkin muun web-analytiikka työkalun osaaminen (Adobe, Snowplow, Matomo, Mixpanel)

  • Tietosuojalainsäädännön asettamat vaatimukset ja muutospaineet digitaaliseen analytiikkaan (GDPR, eprivacy)

  • BI- ja CRM-työkalujen osaaminen

Itseohjautuva asenne ja halu ottaa vastuuta auttaa menestymään laajassa toimintaympäristössämme.

Mitä meillä on tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkokonaisuuden S-ryhmän digipalveluiden ja digimarkkinoinnin kehittämisessä. Pääset kehittämään asioita Suomen mielenkiintoisimman datan ja suurien kuluttajabrändien kanssa. Työmme lopputuloksilla on aidosti vaikutusta suomalaisten arkeen.

Haluamme jatkuvasti kehittyä, joten pääset kehittämään vastuualueesi lisäksi myös omaa osaamistasi. Kollegoilta saa tukea matalalla kynnyksellä ja työporukassamme ei muutenkaan turhasta jännitetä. Lisäksi tarjoamme Suomen parhaat henkilöstöedut https://s-ryhma.fi/tyopaikat/miksi-s-ryhmaan

Tällä hetkellä työmme tehdään pääsääntöisesti etätöinä, joihin on muodostunut ajan myötä toimivat ja vakiintuneet käytännöt. Toivottavasti pian tapaamme taas useammin kasvokkain Helsingissä Vallilassa.

Tule työkaveriksemme!

Voit hakea tehtävään 8.8.2021 saakka. Lisätietoja antaa Head of Data & Analytics, Tommi Paija. Tommin tavoitat parhaiten puhelimitse 3.8. klo 14-15 numerosta 050 356 5220 tai sähköpostitse osoitteesta tommi.paija@sok.fi. Sähköpostivastaukset tulevat loman vuoksi vasta elokuun alussa.

#SOK

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot