(Poistunut julkaisusta)

Senior Account Manager, Suurasiakkaat
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.9.2019


Yritysasiakkaidemme liiketoiminta elää jatkuvassa muutoksessa, jolloin ketterät, modernit ja kokonaisvaltaiset Elisan IT+C ja digitaaliset ratkaisut toimivat kivijalkana asiakkaamme kilpailuedun edistämiseksi. Elisan Yritysmyynti -yksikkö vastaa sekä IT+C- että digitaalisten palveluiden myynnistä yrityssegmenttiin.

Oletko Business Leader -henkinen B2B-myynnin konkari? Hallitsetko isojen asiakkuuksien kokonaisvaltaisen toiminnan johtamisen? Digiratkaisuista puhuessasi olet elementissäsi ja eteen tulevat haasteet ovat sinulle mahdollisuuksia, joilla luomme asiakkaillemme arvoa.

Jos edellä mainitut vaatimukset motivoivat sinua, haluamme sinut mukaan Elisan Suurasiakas -tiimiimme vastaamaan merkittävistä asiakkuuksistamme.

Senior Account Managerina

  • vastaat valittujen suurasiakkaiden asiakastyytyväisyydestä ja myynnistä.

  • Johdat asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti, vastaten myynnin lisäksi myös projektien, jatkuvien palveluiden ja asiakkuussuhteiden muodostamasta kokonaisuudesta

  • Vastaat asiakassuhteen suunnitelmallisesta kehittämisestä ja syventämisestä sekä aktiivisesta yhteistyöstä eri liiketoimintayksiköiden ja sidosryhmien välillä myyntitavoitteiden saavuttamiseksi

  • Tulet vastaamaan monikanavaisesti ja laadukkaasti koko myyntiprosessista – prospektoinnista kaupantekoon ja asiakkuusjohtamiseen

  • Vastaat tarjous- ja sopimusneuvotteluista, sopimusten tekemisestä ja toteuttamisesta

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • Vankkaa kokemusta ja käytännön näyttöjä vähintään 5 vuoden ajalta menestyksekkäästä B2B-myynnistä tai vastaavista tehtävistä erityisesti ICT:n ja digiratkaisujen parissa, tai liikkeenjohdon konsultoinnista.

  • Asiakkaan liiketoiminnan, liiketoimintaprosessien, erilaisten toimialojen sekä niissä käytössä olevien järjestelmien tuntemusta

  • Kykyä keskustella sujuvasti prosesseista, liiketoimintamalleista, kilpailuedusta ja arvon luomisesta. Jalostat nämä keskustelut konkreettisiksi palvelukokonaisuuksiksi ja saat asiakkaat vakuuttumaan Elisan erinomaisuudesta.

  • Kaupallista pelisilmää, paineensietokykyä ja kykyä hahmottaa suuret kokonaisuudet.

  • Loistavia sosiaalisia taitoa ja kykyä toimia liiketoimintajohdon parissa vakuuttavasti sekä suomen että englannin kielellä.

  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa (AMK tai yliopisto) kaupalliselta tai tekniseltä alalta

Erityisesti ilahdumme, mikäli edellä mainittujen lisäksi olet 

  • luonteeltasi proaktiivinen ja positiivinen – et jähmety arjen pieniin vastoinkäymisiin, vaan osaat luovia, toimia oma-aloitteisesti ja viedä aloittamasi asiat sinnikkäästi loppuun asti.

  • Olet päättäväinen ja tulosohjautunut – ymmärrät sekä lyhyen että pitkän tähtäimen tavoitteellisen toiminnan merkityksen ja haluat kantaa osaltasi vastuusi.

  • Haluat ja kykenet vankistamaan osaamisellasi Elisan asemaa alansa johtavana palveluntarjoajana ja omalta osaltasi laajentamaan Elisan tarjoamaa asiakkuuksissamme.

  • Toimit THINK BIG –mentaliteetin mukaan, olet innokas uuden oppimisesta ja soveltamisesta, kehität jatkuvasti itseäsi.

Tarjoamme sinulle inspiroivan ja tavoitteellisen tehtävän IT+C-toimikentässä, mukavat työkaverit, välittävän esimiehen, hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet sekä hyvät henkilöstöedut! Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut yrittäjähenkisellä toiminnalla ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. 

Kiinnostuitko? Hae heti, niin jatketaan keskusteluja! Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen rekrytointi@elisa.fi.