Sales Development ManagerOletko innokas ja kehityshaluinen B2B-myynnin osaaja, joka etsii mahdollisesti seuraavaa askelta urallaan? Haluatko työskennellä majoitusalan johtavassa yrityksessä, joka kasvaa nopeasti ja uskaltaa olla rohkea ja erilainen?
Forenom on Pohjoismaiden johtava kalustettujen asuntojen tarjoaja, joka yhdistää palvelujen helppouden asunnon tarjoamaan mukavuuteen ja vapauteen. Majoitusratkaisuistamme löytyy sekä yritys- että yksityisasiakkaille sopivat kalustetut asunnot, huoneistohotellit ja hostellit erilaisiin väliaikaisasumisen ja vierailujen tarpeisiin eri puolilta Pohjoismaita. Nopealla nettivarauksella, edullisilla hinnoilla ja kodinomaisilla majoituksilla teemme vierailustasi helpon ja mutkattoman, jotta voit tuntea olosi kotoisaksi.
Luethan lisää Forenomista: https://www.forenom.com/fi/Forenomilaiset rakastavat jatkuvasti uudistaa markkinoita ja jättää oman jalanjälkensä maailmaan – hauskanpitoa unohtamatta. Pääset mukaan 400 ammattilaisen joukkoon, joita ohjaa asiakkaiden tyytyväisyys ja heidän tarpeidensa täyttäminen. Forenomilaiset kohtelevat asiakkaitaan yksilöinä, ja siksi he eivät lakkaa etsimästä uusia tapoja palvella heitä koko ajan entistä paremmin. Forenomilla on takana yli 20 vuoden historia, mutta he katsovat joka päivä eteenpäin.
Tutustu Forenomin työntekijöihin:
https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQHaemme
myynnin kehityspäällikköä osaksi liiketoiminnan kehitystiimiä, joka keskittyy myynnin kasvuun ja parempien työkalujen, prosessien ja toimintatapojen kehittämiseen varmistaakseen, että asiakkailla on paras mahdollinen kokemus asioidessaan Forenomin kanssa ympäri Pohjoismaita. Työpisteesi tulee sijaitsemaan Forenomin toimistolla Helsingissä (työpisteesi voi sijaita myös Tukholmassa tarpeen mukaan) – voit työskennellä joustavasti myös etänä. Raportoit suoraan liiketoiminnan kehitystiimin vetäjälle ja englanti tulee olemaan pääsääntöinen työkielesi.
Forenom tarjoaa sinulle mahdollisuuden
- olla osa Pohjoismaista liiketoiminnan kehitystiimiä ja nähdä miten liiketoiminta skaalataan kansainvälisesti
- päästä kehittämään organisaation kriittisiä liiketoimintaprosesseja ja nähdä miten muutos johdetaan osaksi työntekijöiden jokapäiväistä arkea
- työskennellä joustavasti etänä tai toimistolla ja matkustaa (niin halutessa) Pohjoismaiden välillä
- kehittää edelleen nykyisiä työkaluja ja toimintatapoja, sekä kasvaa isompaan rooliin yrityksen kasvaessa
Työnkuvaus
- Forenomin myyntiprosessien ja työkalujen kehittäminen yhdessä sisäisen kehitystiimin ja maiden myyntijohtajien ja avainkäyttäjien kanssa
- Kollegoiden kouluttaminen ja uusien ominaisuuksien käyttöönotto käyttäjille – toimit avainhenkilönä, joka tuntee meneillään olevan myyntiprosessin, ja autat kollegoitasi menestymään jokapäiväisessä työssään sisäisiä työkalujamme ja järjestelmiä (CRM, BI-työkalut ja ERP) paremmin hyödyntämällä. Vastaat esimerkiksi uusien työntekijöiden koulutuksesta Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa
- Myyntiraporttien luominen Salesforcessa ja myyntidatan analysointi maiden myyntitiimien tarpeita kuunnellen
- Materiaalinhallinta: vastuu materiaalien luomisesta sisäisiin ja ulkoisiin tarkoituksiin sekä myyntimateriaalien päivityksestä
Minkälaista osaajaa etsimmeEmme etsi liiketoiminnan kehittämisen kokenutta konkaria, vaan henkilöä, joka haluaa kasvaa sellaiseksi. Vaikka tämä ei ole varsinainen B2B-myyntirooli, kokemus ja ymmärrys B2B-myynnistä on avain tehtävässä menestymiseen. Tärkeää on, että nautit työskentelystä nopeatempoisessa ympäristössä ja teet mielelläsi päivittäin yhteistyötä eri maissa toimivien kollegoiden ja avainhenkilöiden kanssa. Tehtävänäsi on myös kerätä työntekijöiden palautteet toiminnan kehittämisestä vastaavalle kehitystiimille.
Lisäksi:
- Ymmärrät CRM:n perusprosessit ja olet innokas oppimaan ja käyttämään erilaisia digitaalisia työkaluja (etenkin Salesforce- ja Power-BI-kokemus katsotaan eduksesi)
- Osaat luoda ammattimaisia PowerPoint- ja Word-pohjia sisäisille avainkäyttäjille ja myynnille asiakkaillemme jaettavaksi
- Olet sinnikäs ja periksiantamaton jalkauttaessasi haastaviakin asioita eteenpäin tiimeille
- Olet käytännönläheinen tekijä, jolla on rohkeutta haastaa nykyiset työtavat ja halu kehittää niistä entistä parempia
- Puhut sujuvasti suomen ja englannin kieltä (ruotsin, norjan tai tanskan kielen osaaminen on eduksesi)
- Sinulla on tutkinto markkinoinnista, liiketaloudesta tai muilta soveltuvilta aloilta
Lisätiedot ja hakeminen:Kiinnostuitko tehtävästä? Hienoa, sillä haluamme kuulla sinusta lisää! Hakeminen on helppoa ja nopeaa – jätä vain yhteystietosi ja CV:si
(suomeksi tai englanniksi) rekrytointijärjestelmäämme Hae tehtävää -painikkeen kautta ja olemme sinuun yhteydessä. Ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan Teamsin välityksellä Temp-Teamin kanssa.
Rekrytoinnista Temp-Teamilla vastaa HR-konsultti Milla Äikäs. Lisätiedusteluihin liittyen tavoitat Millan joko numerosta 040 184 3384 tai milla.aikas@temp-team.fi.