(Poistunut julkaisusta)

Sales assistant
Holiday Club Resorts Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2020

Etsimme myynnin assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Holiday Club Katinkultaan Vuokattiin. Toimenkuvasi sisältää laajasti erilaisia toimistotehtäviä, joista tärkeimpänä on tukea myynnin toimintaa muun muassa tekemällä kauppakirjoja, laatimalla erilaisia sopimuksia ja hoitamalla asiakaspalvelua. Hoidat myös toimiston muita tehtäviä, kuten toimistomateriaalien tilausta ja ylläpitoa sekä asiakastarjoiluiden tilauksia. Teet tiivistä yhteistyötä toisen assistentin ja koko myyntitoimiston porukan kanssa. 

Odotamme sinulta erityisesti itsenäistä työskentelyotetta ja intoa oppia uutta. Tykkäät rutiineista, mutta et liian tiukkaan vedetyistä rajoista – olet siis valmis myös joustamaan muuttuvissa tilanteissa. Uskallat toimia itsenäisesti, ja rokkaat myös tiiviissä tiimityöskentelyssä. Katsomme eduksi, jos sinulla on jo kokemusta erilaisista toimistotöistä ja IT-ohjelmien käytöstä. Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen kieltä.

Tarjoamme kokoaikaisen ja toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen. Työaika on 38 h/vko ja sijoittuu pääosin ti-la välille sekä sisältää myös iltavuoroja. Noudatamme palkkauksessa MaRan TES:iä (toimistotyöntekijöitä koskeva pöytäkirja).

Meillä pääset osaksi rentoa, nuorekasta ja pirteää työyhteisöämme. Perehdytämme sinut ohjelmistoihimme, tarjoamme sinulle huipputiimin tueksesi sekä hyvät vapaa-ajan lomaedut. Tuo sinä meille oma persoonasi asiakkaiden lomaelämysten mahdollistamiseksi!

Jäikö jokin mietityttämään? Voit kysyä tarvittaessa lisätietoja tehtävästä:
tiistaina 6.10.2020 klo 10-12
maanantaina 12.10.2020 klo 13-15
Manager, Sales Services Petra Ylitalo p. 045 131 8339

Hae paikkaa 19.10.2020 mennessä ja liitä mukaan CV ja vapaamuotoinen hakemus. Ilmoitamme rekrytoinnin etenemisestä kaikille hakijoille lokakuun loppuun mennessä. Työ alkaa mahdollisimman pian loppusyksystä tai sopimuksen mukaan.