Sales and Administration Coordinator
Waldec Oy Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.9.2020

Tarvitsemme sinua tuleva

SALES AND ADMINISTRATION COORDINATOR

hallinnoimaan sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden osto- ja myyntitilausketjuja.

 

Kasvuun yhdessä lisää vauhtia

Arvostamme itsenäistä työotetta ja organisointikykyä. Työskentelet luontevasti asiakasrajapinnassa varmistaen mm. asiakkaiden osto- ja myyntitilausketjujen sujuvan toimivuuden. Työhösi kuuluu olennaisena osana tilausten rekisteröinti ja seuranta, mutta myöskin projektiluontoisten tilausten koordinointi ja hallinnointi.  Olet myyjiemme arvokas tuki ja pidät langat käsissä, jotta voimme varmistaa asiakkaillemme parhaan mahdollisen kokemuksen. Et pelkää asiakasrajapinnassa työskentelyä edes kiireisinä hetkinä. Kansainvälisen liiketoiminnan myötä kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, eduksi katsomme myös muun kielitaidon. Myös taloushallinnon tai markkinoinnin tuntemuksesta on hyötyä.

Tulevaisuus kanssamme

Tulet osaksi sitoutunutta työyhteisöämme, teollisuusalan kasvuyritykseen Espoon Olariin. Pääset mukaan rakentamaan ja kehittämään sujuvia toimintamalleja yhdessä pienen ja ketterän tiimimme kanssa, myös kansainvälisillä markkinoilla. Voit laajentaa osaamistasi omien kiinnostuksen kohteiden mukaan esimerkiksi ottamalla osaa markkinoinnin tehtäviin. 

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian tai viimeistään 30.09. mennessä osoitteeseen henrik.neirama@waldec.fi otsikolla ”Sales and administration coordinator”. Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana.

Työtehtävä on perhevapaan sijaisuus vuoden 2021 loppuun asti. Jatko on mahdollinen.

Kysymyksiä? Vastaan niihin mielelläni.

Henrik Neirama, talousjohtaja, p. 040 708 5611. Parhaiten tavoitettavissa 17.09 klo 10:00-12:00 ja 22.09 klo 13:00-15:00.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot